seo tech

ساخت وبلاگ

خرید پرینتر سه بعدی و انواع آن

خرید پرینتر سه بعدی و انواع آن دفتر پرینتر سه بعدی ماناسی ان سی با نام تجاری ساموماشین واقع در طبقه دوم پاساژ بزرگ کامپیوتر ارومیه در خیابان امام می باشد. این دفتر همه روزه از شنبه تا پنج شنبه به روی علاقه مندان به تکنولوژی پرینتر سه بعدی و پرینت سه بعدی باز می باشد. علاقه مندان می توانند نحوه کار پرینتر ها و انواع آن ها را در آن جا مشاهده نمایند. و در صورت داشتن هر گونه سوال و یا مشاوره آن را با کارشناسان ما مطرح فرمایند.

خرید پرینتر سه بعدی و انواع آن

محدوده دمای فیلامنت را در پرینترهای سه بعدی بررسی کنید و دمای هات اند را در پرینترهای سه بعدی روی کمترین مقدار مناسب برای مواد مورد استفادتان قرار دهید. این کار باعث چسبندگی کمتر لایه­ ها در پرینترهای سه بعدی می­ شود اما راحت­ تر می­ توانید ساختارهای ساپورت را در پرینترهای سه بعدی حذف کنید.

انواع پرینتر سه بعدی که در ریخته گری دقیق استفاده می شود:

  1. انواع پرینتر سه بعدی در ریخته گری دقیق 
  2. ریخته گری با پرینتر سه بعدی 
  3. پرینتر (FUSED DEPOSITION MODELLING (FDM

(FUSED DEPOSITION MODELLING (FDM

در این روش با استفاده از فرآیند اکستروژن یک نقطه کوچک از پلاستیک ذوب شده بر روی یک سطح صاف قرار داده می‌شود. هنگامی که نوک متحرک پرینتر جا­به ­جا می­شود، رد کوچکی از پلاستیک بر جای می­ماند که به سرعت سخت می­شود. این نقطه ها بسیار نزدیک به یکدیگر برجا گذاشته شده تا هنگامی که در معرض هوا قرار گرفتند، به یکدیگر پیوند خورده و یک لایه‌ ی از پلاستیک برجا گذاشته شود. این فرایند به طور مداوم بر روی هر یک از لایه ‌های قبلی تکرار می‌شود تا سرانجام به یک قطعه پلاستیکی کامل دست یابیم.

مزایای نمونه سازی سریع با پرینتر FDM:

  • محصولات تولید شده با این روش از لحاظ ابعادی بسیار دقیق هستند.
  • روشی عالی است برای تولید مدل‌ های مفهومی (کانسپت مدل) تا به عنوان نمونه ارائه شوند.

معایب پرینتر FDM:

  • استفاده از پلاستیک ‌هایی که غالبا چگالی کمی دارند مثل ABS و PLA.
  • FDM روش مناسبی برای نمونه سازی سریع بخش ‌هایی که نیاز به استحکام کافی برای آزمایشات گوناگون را داشته باشند، نمی باشد و چسبندگی بین مواد مختلف در این روش بسیار ضعیف است.
  • قسمت‌های تولید شده نیاز به تعداد زیادی ساپورت دارند که باید هنگام اتمام تولید قسمت‌ های مورد نظر جدا شوند. این پروسه می‌تواند موجب اشکالاتی در ابعاد طراحی شود و از نظر ظاهری نیز به محصول آسیب برساند.

انواع پرینتر سه بعدی در ریخته گری دقیق

  • ریخته گری با پرینتر سه بعدی
  • لیتوگرافی سه بعدی
  • پرینتر استرئولیتوگرافی (STEREOLITHOGRAPHY (SLA

قابلیت­ های پرینتر سه بعدی

بسیاری از افراد بدون اطلاع از قابلیت­ های پرینتر سه بعدی خود در بریج کردن شکاف ­ها و ایجاد دیواره­های زاویه­ دار شروع به استفاده از ساپورت در سازه های سه بعدی می­کنند. بیشتر پرینترهای سه بعدی قادر به بریج کردن شکاف ­های 50 میلی­متری و چاپ سه بعدی زوایای 50 درجه­ای بدون هیچ خطایی هستند. یک مدل آزمایشی برای پی بردن به تمام توانایی­ های پرینترسه بعدی خود چاپ کنید.بسته به نوع مدل سه بعدی، ایجاد تغییر مختصری در الگوی ساپورت در پرینترهای سه بعدی می­ تواند یک ساپورت با ظاهر بهتر ارائه دهد. الگو را از شبکه­ ای به زیگزاگ در پرینترهای سه بعدی تغییر دهید.

انواع پرینترهای سه بعدی

مدل های متفاوتی از پرینترهای سه بعدی وجود دارد که برای ساخت سازه ها و اشیاء سه بعدی ساخته شده اند. امروزه فقط تعدادی از آنها رواج دارند و تعداد معدودی دیگر از جاده کنار رفته اند.

خرید سی ان سی چوب

خرید سی ان سی چوب چوب یکی از معروف ترین مواد روی زمین است. چرا؟ زیرا باید از آن برای ساختن بسیاری از محصولات استفاده کنیم. در این مقاله درباره سی ان سی چوب با شما صحبت خواهیم کرد.  برای خواندن مطالب مشابه اینجا کلیک کنید.

خرید پرینتر سه بعدی

به دنبال خرید پرینتر سه بعدی هستید؟ برای کسب و کارتان به خرید پرینتر سه بعدی نیاز دارید؟ ما در این مقاله راهنمایی های لازم را درباره پرینتر سه بعدی برای شما قرار داده ایم. پس با ما همراه باشید. برای اطلاع بیشتر از مقاله به اینجا کلیک کنید.

در زیر لیستی از رایج ترین فن آوری های مورد استفاده در چاپ سه بعدی آورده شده است:

7 تکنولوژی مختلف پرینترهای جدید سه بعدی

  1. Fused Deposition Modeling (FDM)
  2. Stereolithography (SLA)
  3. Digital Light Processing (DLP)
  4. Selective Laser Sintering (SLS)
  5. Selective Laser Melting (SLM)
  6. Laminated Object Manufacturing (LOM)
  7. Digital Beam Melting (EBM)

تکنولوژی چاپ Fused Deposition Modeling (FDM)

فناوری FDM در حال حاضر محبوب ترین فناوری چاپ سه بعدی است. این چاپگر مقرون به صرفه است و حتی در قلم های سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنولوژی در ابتدا توسط اسکات کرامپ از Stratays، تاسیس شده و در دهه 1980 توسعه و اجرا شد. سایر شرکت های چاپ سه بعدی از این تکنولوژی تحت نام های دیگر استقبال کردند. شما با کمک FDM می توانید نه تنها نمونه های اولیه عملیاتی را بسازید، بلکه می توانید محصولات آماده استفاده، همچون لگو، چرخ دنده های پلاستیکی و موارد دیگر را نیز چاپ کنیم.

چه زمانی به ساپورت در چاپ سازه های سه بعدی نیاز دارید؟

در نرم­ افزار اسلایسینگ در پرینترهای سه بعدی زاویه دید را به Layers تغییر دهید و نگاهی به ساختار ساپورت­ ها در پرینترهای سه بعدی بیندازید. تنظیمات پیش فرض معمولا ساپورت ­های متراکم اعمال می­کند. با کاهش چگالی ساپورت ­ها در پرینترهای سه بعدی ، آن­ها را ضعیف­ تر می­ کنید ولی اگر دستگاهتان تنظیم شده باشد مشکلی ایجاد نمی ­شود. در Cura چگالی 5 می­تواند ساپورت خوبی را در پرینترهای سه بعدی ارائه دهد و همچنین تاثیرات مواد باقی مانده روی بدنه را در پرینترهای سه بعدی به مقدار زیادی کاهش دهد. مواد ، قطعات و کالاهای موجود در شرکت رایان دارای جدید ترین و بروزترین تکنولوژی می باشند که سعی شده است برای تولید داخلی بهینه شود.

خدمات

اگر قصد خرید پرینتر سه بعدی را دارید کارشناسان ما ضمن معرفی کامل محصولات ، می توانند پرینتر سه بعدی شخصی سازی شده برای شما را آماده و تحویل نمایند. همچنین اگر قصد تهیه قطعات جانبی و یا مواد مصرفی آن ها مانند فیلامنت را دارید. می توانید از میان انبوه انتخابات موجود قطعه یا کالای مورد نظر خود را تهیه نمایید. اگر یک پرینتر سه بعدی دارید که خراب شده است. میتوانید با مراجعه به تعمیر کار حاضر در دفتر آن را در اسرع وقت و با نازلترین قیمت تعمیر نمایید.

seo tech...
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : خرید پرینتر سه بعدی و انواع آن, نویسنده : amir aami بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:04

خرید سی ان سی چوب در شیراز

خرید سی ان سی چوب در شیراز : ماشین های تراش CNC :Computer Numerical Control یک بلوک از مواد جامد (به عنوان مثال آلومینیوم یا چوب) را می گیرند و از ابزارهای چرخشی یا برش های تیز استفاده می کنند تا بخش هایی که
نیاز نیست را حذف کنند. فرزکاری با سی ان سی، یک تکنیک موسوم به ساخت کاهشی subtractive manufacturing (یعنی کاهش حجم بلوک تا شکل گیری قطعه) بوده و متفاوت از روش لایه گذاری افزایشی (additive manufacturing)
چاپ سه بعدی می باشد. در ادامه مزایا و معایب هر دو دستگاه و کاربردهای آنها شرح داده می شود تا بهترین گزینه برای مصرف کننده مشخص شود.

تشریح عملکرد چاپگر سه بعدی و ماشین برش CNC

[caption id="attachment_6414" align="alignleft" width="300"]خرید سی ان سی چوب در شیراز خرید سی ان سی چوب در شیراز[/caption]

 

برش CNC از طریق کامپیوتر کنترل می شود (Computer Numerical Control). کامپیوتر اطلاعات دریافتی را به کد خاصی در دستگاه تبدیل می کند که ابزارهای برش را کنترل می کند (همانند فرمت فایل G-code که توسط چاپگرهای سه
بعدی استفاده می شود). تمامی مدلهای دستگاه های CNC با استفاده از نرم افزار سه بعدی مدل سازی یا به اصطلاح CAM (برنامه تولید نرم افزار کامپیوتری مثل Autocad Fusion 360) کار می کنند.

مقایسه میان خرید پرینت سه بعدی و برش CNC

انتخاب مواد:
دستگاه های CNC می توانند بر روی انواع مختلفی از مواد همانند آلیاژهای فلزی (آلومینیوم، آلیاژهای فولادی، برنج، مس)، چوب نرم و چوب معمولی، ترموپلاستیک، اکریلیک، فوم مدل سازی، موم ماشینکاری (برای ایجاد یک مدل مثبت
برای ریخته گری) کار کنند. شما ممکن است نیاز به ابزارهای مختلف برش برای مواد مختلف داشته باشید، اما رابط های ابزار موجود در دستگاه معمولا استاندارد طراحی می شوند به طوری که ابزارها اغلب می توانند بین دستگاه های
مختلف مبادله شوند و معمولا نیازی به خرید ابزارهای متنوع نیست.

پرینتر سه بعدی بخرم یا CNC؟

اغلب افراد در این زمینه سوال پرسیده اند که برای شروع چاپگر سه بعدی بخرم یا سی ان سی ؟ اینگونه پاسخ می دهیم که برای اغلب مشاغل، چاپگر سه بعدی نیاز شما را به خوبی رفع میکند در حالی که برای برخی دیگر از مشاغل خاص
کارگاهی مثل قالبهای فلزی، دستگاه برش سی ان سی ابزار بهتریست.

  • برش CNC ابزار انتخاب برای برنامه های صنعتی خاص است؛ فرضا قطعاتی که مستقیما قرار است استفاده شود و تعداد ساخت بسیار بالاست.
  • شرکتهای بزرگ در حالت بهینه و ایده آل، خرید هر دو چاپگر سه بعدی و برش CNC را مناسب می دانند تا هر قطعه ای که را به راحتی تولید کنند.

اگر بودجه بالایی برای تامین مواد و محل استقرار کارگاهی و یک فرد آموزش دیده در نظر گرفته اید و نیازمند قطعات فلزی یا چوبی به غیر از پلاستیک ها هستید که مستقیما استفاده می شود و قطعات خیلی پیچیده نیستند یا بخشهای
متصل متحرک ندارند و اندازه قطعه و تعداد مورد نیاز ساخت این قطعات هم بسیار بالاست، دستگاه برش CNC ایده آل است.

خرید سی ان سی چوب

وسیله‌ای که در امر نجاری به حکاکی، برش کاری و سوراخ‌کاری وسایل چوبی می‌پردازد، cnc چوب گفته می‌شود. این دستگاه به وسیله‌ی نرم افزارهای کامپیوتری ویژه‌ای هدایت و کنترل می‌گردد. با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به
نیروی انسانی، برای برش و حکاکی بر روی چوب وجود ندارد. بلکه با دستور به نرم افزار، دستگاه به راحتی به حکا کی می‌پردازد. خدمات cnc در شیراز با ایجاد خطاطی‌های ریز و ظریف توانسته، با دقت بالا به انجام عملیات حکاکی بپردازد.
استفاده از cnc چوب باعث بالا رفتن کیفیت، دقت بالا، افزایش تیراژ تولید، انعطاف در تولید محصول خواهد شد.

تنظیم دستگاه cnc

[caption id="attachment_6415" align="alignleft" width="300"]تنظیم دستگاه cnc تنظیم دستگاه cnc[/caption]

 

در استفاده از هر دستگاهی اصولا به دلیل استفاده‌ی نامناسب یا نگهداری غیر اصولی، دچار شکستگی و خرابی آن دستگاه می‌گردد. برای افرادی که با دستگاه سی ان سی چوب کار می‌کنند، شکست نابهنگام آن موجب تجربه تلخی برای
آنها خواهد شد. پس در ادامه با ارائه یک سری از راه حل‌ها، به جلوگیری از خرابی دستگاه cnc چوب می‌پردازیم.

تنظیم فید مناسب با مواد اولیه

یکی از مواردی که در از کار افتادن cnc چوب بسیار تاثیرگذار است، عدم تنظیم فیدها می‌باشد. نجاری‌های ارائه خدمات cnc در شیراز بر این باورند، هر نوع ماده‌ای که cnc قرار است آن را برش دهد، باید فید متناسب با آن را داشته
باشد. اگر سرعت فید خیلی زیاد یا خیلی کم باشد، مته‌ی فرز سی ان سی به راحتی می‌شکند. پس در کارهای ظریف نظیر کارهای مینیاتوری، حتماً از ابزارهای آن در برابر شکستن محافظت نمایید.

فیلامنت چوب

چاپگرهای سه بعدی در کشورهای صنعتی با متریالهای فلزی، رزینی، ترموپلاستیک و پودر پلیمر وجود دارد. ولی در ایران به چند ماده محدود می شوند: ترموپلاستیک ها همچون PLA، ABS، فیلامنت چوب یا فلز و نایلون یا رزین ها را می توان
در پرینترهای عرضه شده در کشور ایران استفاده نمود. ترموپلاستیک ها می توانند با مواد دیگر مانند سرامیک، چوب، فلز مخلوط شوند که باعث می شود قطعه نمای چوبی یا فلزی داشته باشد.

سرعت:

همانطور که در بالا گفتیم، روند کار چاپگر سه بعدی نسبت به دستگاه برش CNC زمان بالاتری می طلبد.

نویز و صدا:

نویز: بسته به مواد مورد استفاده، تراش CNC می تواند بسیار پر سر و صدا باشد. برش فلز یا چوب با استفاده از یک ابزار با قطر بزرگ (برای حذف سریع قطعات اضافی) می تواند موجب آسیب دیدن گوشتان شود! در عوض چاپگر سه
بعدی هیچ گونه صدای گوشخراشی در مقایسه با سی ان سی ندارد.

ارتعاشات:

هنگام کار بر روی یک بلوک فلزی یا چوب، ابزارهای CNC نیز به شدت ارتعاش پیدا می کنند. در حالی که پرینترهای سه بعدی لرزش شدیدی نداشته و امکان استقرار در محیط خانه، اداره یا میز کارتان را دارند.

سهولت استفاده:

در بخشهای بالایی اشاره کردیم که دستگاه برش «سی ان سی» خشن بوده و پلتفرم کارگاهی دارد، بنابراین افراد باید به خوبی از قبل آموزش دیده باشد، زیرا سرمته تیز و پرتاب مواد حین کار در صورت بی احتیاطی، بسیار خطرآفرین
می باشد.

دستگاه لیزر چگونه کار می کند؟

[caption id="attachment_6416" align="alignleft" width="300"]دستگاه حکاکی لیزری روی چوب دستگاه حکاکی لیزری روی چوب[/caption]

 

اصل کار دستگاه حکاکی لیزری روی چوب این است که سطح ماده در حال پردازش را با استفاده از شار نور متمرکز تا دمای بسیار بالا گرم کند. به لطف این اصل، لایه بالایی چوب در واقع تبخیر می شوند و خطوط واضح و دقیق اندازه گیری
شده با لبه های کاملاً یکنواخت را پشت سر می گذارد. این اثر را نمی توان با یک روتر الکتریکی معمولی به دست آورد. نتیجه یک تصویر یا حروف با کیفیت بالا بدون کوچک ترین نشانه ای از لبه های سوخته است. در طول پردازش چوب،
پرتو لیزر، تراشه ها، خاک اره و سایر زباله های صنعتی را از خود بر جای نمی گذارد، که می تواند به دلیل تمیز کردن دائمی آن از آلودگی، سطح را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به دلیل عدم وجود مواد مصرفی، این گونه تاسیسات در
مقایسه با تجهیزات و ابزار برش سنتی کم تر در معرض سایش قرار دارند.

چه نوع چوبی برای حکاکی روی چوب با لیزر مناسب است؟

به دلیل وجود کنترل پنل داخلی، اپراتور این حق را دارد که توان و شدت تابش لیزر را بهینه تنظیم کند. به لطف تنظیمات پارامترهای پیشرفته و کالیبراسیون صحیح دستگاه، تقریباً می توان از آن برای پردازش انواع چوب طبیعی استفاده کرد.
در توان کم، لیزر با چوب‌ های نرم مانند چوب ‌های کاج کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. تاسیسات صنعتی با ظرفیت متوسط ​​در بهترین مرکز cnc در شیراز و ارائه دهنده خدمات cnc چوب شیراز در تولید محصولات از افرا، گردو، توس و
سایر چوب های سخت استفاده می کند.

حکاکی روی چوب و تخته سه لا

چوب ماده ای طبیعی، دوستدار محیط زیست و زیبا است که در ساخت مبلمان، جواهرات، ظروف، ابزارآلات و غیره در فضای داخلی استفاده می شود. حکاکی لیزری به شما امکان می دهد تصاویر، متون و الگوها را اعمال کنید که به
محصول فردیت و اصالت می بخشد.

توضیحات فناوری حکاکی لیزری

حکاکی لیزری روی چوب نیاز به آماده سازی دارد. در طول پردازش، رسوبات کربن و دود ظاهر می شود که می تواند لبه های محصول را لکه دار کند. برای پیشگیری، سطح را بپوشانید. چنین اقدامی از آلودگی لبه ها جلوگیری می کند و
نیازی به افزایش توان لیزر نخواهد بود. دستگاه لیزر قبل از استفاده باید راه اندازی شود. پارامترهای دقیق بسته به ماده و ضخامت آن تنظیم می شود. تنظیمات را می توان در رایانه شخصی یا مستقیماً روی برد کنترل بارگیری کرد. پیش
تنظیم ها باید به درستی نامگذاری شوند تا بعداً به درستی شناسایی شوند و قبل از شروع تولید بهتر است روی یک قطعه چوب آزمایشی حکاکی شود. چنین اقداماتی به شما امکان می دهد کیفیت تنظیمات را ارزیابی کنید. در صورت
لزوم، می توانید پارامترها را تنظیم کنید و دوباره آزمایش را انجام دهید. فقط پس از آن می توانید به حکاکی محصول ادامه دهید.

CNC مخفف چیست؟

این کلمه از ابتدای سه کلمه ی انگلیسی Computer Numerical Control گرفته شده که به معنای کنترل عددی است. این دستگاه میتواند با زبان کامپیوتر سازگاری داشته باشد و دستگاه می تواند به راحتی آن را به صورت دستورات اجرا کند.

 

[caption id="attachment_6417" align="alignleft" width="404"]گروه مانا سی ان سی گروه مانا سی ان سی[/caption]

 

این دستگاه امروزه در صنعت هوافضا، پزشکی، خودرو سازی، فلزات، چوب و تزئینات استفاده میشود. این دستگاه شامل اره، تراش و مته است که اگر نیاز به تغییر بود از آن ها استفاده شود. با این دستگاه حجم تولیدات بالا رفته است و
سرعت کار نیز افزایش پیدا کرده است . شرکت گروه مانا سی ان سی بهترین ارائه دهنده ی خدمات چوب شیراز است.

نحوه ی کارکرد این دستگاه

دستگاه تنها با استفاده از دستورات و کد های کامپیوتری کار میکند. این دستگاه ها قابلیت ماشین کاری در سه راستای طولی، عرضی و عمقی را دارند . ابزار های داخل دستگاه درصورتی که نیاز های متفاوتی داشته باشید، میتوانند تغییر کنند .
این دستگاه ها از موتور های پله یا سرووو موتور ها برای برش ها استفاده میکنند. این دستگاه ها با توجه به عملکردی که دارند بسیار دقیق و حرفه ای هستند.

انواع کنترلر ها این دستگاه

این دستگاه دارای دو نوع کنترلر میباشد. یکی کنترلر های حلقه باز و یکی کنترلر های حلقه بسته که هر کدام کاربرد های متفاوتی دارند و در صنعت به کار میروند. کنترلر هایی که حلقه باز هستند معمولا تمامی دستورات خودشان را از
موتور ها دریافت میکنند این درصورتی است که کنترلر های حلقه بسته از خروجی های ایجاد شده بر روی قطعه مانند دما یا سرعت ابزار برای اصلاح خطاهای گذشته استفاده میکنند. خطاهای موجود در دستگاه های سی ان سی می
تواند ناشی از تغییرات عدم کالیبراسیون و درجه حرارت در نظر گرفته شود.

برنامه نویسی دستگاه هم به دو صورت است :

این که به روش دستی کد ها را وارد دستگاه کنیم، روش است برای رسیدن به قطعه ی مورد نظر است، این کار بسیار زمان بر است و فقط میتوان از آن برای قطعات با شکل هندسی ساده استفاده کرد. برای این که بتوانیم برای قطعات حرفه ای تر برنامه نویسی انجام دهیم باید از روش دوم استفاده کنیم یعنی همان نرم افزار CAM یا استفاده از کامپیوتر. معروف ترین این دستگاه ها میتوان به نرم افزار پاورمیل که ساخت کشور آمریکا است اشاره کرد.

قیمت و هزینه

کار با چاپ سه بعدی ارزان تر است، چون که شما می توانید پرینتر مناسب را از نوع رومیزی تا ابعاد چاپ بزرگتر صنعتی با قیمت معقولی دریافت کنید، در حالی که قیمت دستگاه های CNC معمول تا حرفه ای بالاتر از پرینتر می باشد. موارد
مصرفی CNC نیز همیشه گرانتر خواهد بود برای خرید با کیفیت با کارشناسان مانا سی ان سی در تماس باشید.

 

منبع : مانا سی ان سی تولید کننده دستگاه سی ان سی چوب

 

seo tech...
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : خرید سی ان سی چوب در شیراز, نویسنده : amir aami بازدید : 120 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:00

قیمت تیرآهن در قزوین

قیمت تیرآهن در قزوین : در قدم سوم نیز با سبک بودن تیر آهن و کم شدن وزن تیر آهن از حیث اقتصادی هم به صرفه خیس خواهد بود . در قدم چهارم از دور و بر ها یا این که حفره های تولید شده در جان تیر آهن می‌توان برای عبوردادن لوله های تاسیساتی و برق استفاده نمود . در ساختن تیر آهن های آشیانه زنبوری که سبب ارتقاء طول تیر آهن می شود , می بایست تماما استاندارد رعایت گردد چون در غیر این صورت خریدار با خطر حاد شدن تیرآهن تحت توشه وارداتی مواجه می شود .

قیمت تیرآهن در قزوین

خرید تیر آهن یک فرمان حتمی است البته دقت بدین نکات هم دارای اهمیت است . انواع تیرآهن تولید شده در ذوب آهن اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیرآهن IPE یا نیم پهن
  • تیرآهن HEA معروف به هاش سبک
  • تیرآهن HEB معروف به هاش سنگین

ویژگی ها و مزایای استفاده از تیرآهن هاش هنگام انتخاب یک تیرآهن شکل مناسب ، باید پارامترهای اصلی زیر را در نظر گرفت ؛

• طول ساخت با توجه به ابعاد پانل های شروع استفاده شده تعیین شده و می تواند تا چندین متر شمارش کند.

• طراحی رنگی مواد یک پارامتر مهم از نظر سازمان طراحی- انتخاب صحیح سایه ها به ایجاد یک فضای بیرونی هماهنگ از خانه کمک می کند.

• ضخامت پانل باید با پارامترهای ساختارهای اولیه سازگار باشد.

• هنگام روکش کردن ساختمان ، استفاده از تیر آهن هاش به سادگی و سهولت کار کمک می کند.

توزیع گسترده این عنصر به دلیل موارد زیر است

• مواد با کیفیت بالا و قابل اعتماد که از آن ساخته شده است ؛

• نصب سازه بدون ابزار خاص ؛

• مقاومت در برابر تمام شرایط آب و هوایی ؛

• مقاومت در برابر آسیب مکانیکی و تأثیرات تهاجمی محیطی ؛

• هماهنگی هماهنگ با نمای بیرونی ، به لطف طیف گسترده ای از رنگ ها ؛

• ایمنی برای سلامت و محیط زیست ؛

• مقاومت در برابر سایش بالا و سهولت استفاده.

 

صرفه جویی در زمان

استفاده از ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : قیمت تیرآهن در قزوین, نویسنده : amir aami بازدید : 114 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:55

خرید آهن در ارومیه

خرید آهن در ارومیه : تیر آهن از مهم ترین مصالح در ساخت و ساز است و باید با کیفیت بسیار بالا تهیه شود تا مشکلی بهوجود نیاورد. امروزه فروشندگان این محصول افزایش یافته اند؛ اما از آنجایی که این محصول بسیار
اهمیت دارد، تیر آهن باید از مراکز فروش معتبر و به نام خریداری شود. کارخانه های بسیاری در کشور ما تولید کننده محصولات فولادی از جمله تیر آهن هستند که از آن ها می توان به کارخانجات کرمانشاه اشاره کرد.

کارخانه های خرید آهن و فولاد ارومیه را بشناسید

تعداد کارخانه‌های فولادی استان آذربایجان غربی بسیار محدود است؛ اما این استان در مجاورت استان آذربایجان شرقی قرار دارد که یکی از قطب‌های فولادی کشور محسوب می‌شود. شما خریداران محترم می‌توانید مقاطع
فولادی مورد نیازتان را از کارخانه‌های فولادی آذربایجان شرقی تهیه نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله خرید تیرآهن، میلگرد و پروفیل از تبریز مراجعه کنید و همواره از قیمت آهن آلات در ارومیه مطلع باشید.

گروه فولاد ارومیه

گروه فولاد ارومیه از بزرگ‌ترین شرکت‌های فولادی شمال غرب ایران به‌حساب می‌آید که خود از 5 شرکت تشکیل شده است. در ادامه هریک از این شرکت‌ها را معرفی خواهیم کرد:

شرکت صنعتی دورنا

شرکت صنعتی دورنا نیز یکی دیگر از زیرمجموعه‌های گروه فولاد ارومیه است.

شرکت چی چست گاز و گالوانیزه

شرکت چي چست گاز و گالوانیزه در سال 1388 با هدف تولید انواع لوله‌های گاز و لوله‌های فولادي و آهنی بدون درز سياه در استان آذربایجان غربی تأسیس شد.

شرکت لوله و پروفیل ارومیه

شرکت لوله و پروفیل ارومیه به‌منظور تأمین مصرف داخلی و خارجی محصولات بسیاری مانند انواع لوله‌های صنعتی، لوله‌های اسپیرال، لوله‌های مستطیلی، لوله‌های مربعی، لوله‌های آب، لوله‌های گاز و چارچوب‌های درب و پنجره را تولید می‌نماید. تنوع محصولات تولیدی این شرکت بسیار بالا بوده و حدود 250 نوع مقطع فولادی مختلف در سبد محصولات این شرکت قرار دارند.

شرکت نورد لوله خاورمیانه

ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : خرید آهن در ارومیه, نویسنده : amir aami بازدید : 124 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:52

قیمت لوله در زنجان

قیمت لوله در زنجان در اوایل دهه 1800 اولین روش‌های تولید لوله فولادی به صنعت معرفی شدند، و پیوسته به‌صورت فرآیند‌های مدرنی که امروزه از آنها استفاده می‌کنیم، ترقی کرده‌اند. لوله‌های فولادی با قطر زیاد در لوله‌کشی آب و فاضلاب کاربرد دارند و معمولا از فولاد کربن ساخته‌ شده و در زیرخاک کار گذاشته می‌شوند.

قیمت لوله در زنجان

انواع لوله کدام‌اند؟ لوله‌ها با توجه به مواد تشکیل‌دهنده‎شان، دارای مشخصات فراوانی از جمله استحکام، عمر مفید، تحمل فشار و مواردی از این قبیل هستند.اما این لوله‌ها، فارغ از مزایایی که دارند، دارای معایبی هم هستند، تحمل پایین در برابر گرما و همچنین انعطاف و خمش کم از جمله معایب لوله‌های پلاستیکی هستند.

به صورت کلی، انواع لوله‌ها عبارتند از:

  • لوله‌های پلاستیکی
  • لوله‌ها‌ی گازی
  • لوله گالوانیزه
  • لوله‌های آهنی

لوله‌ها‌ی گازی

لوله‌های گازی در دو نوع روکار و زیرکار هستند که از نظر جنس با هم تفاوت دارند. لوله‌ی گازی روکار را می‌توان از شکل ظاهری آن تشخیص داد. معمولاً در یکی از دو سر لوله‌ی گازی روکار، نام کارخانه‌ی تولیدکننده و مشخصات لوله (سایز و ضخامت) با رنگ سفید ثبت شده است.

لوله گازی روکار

برای لوله‌ی گاز توکار از لوله با ورق API استفاده می‌شود. مشخصه‌ی ظاهری این لوله‌ به گونه‌ای است که مشخصات لوله و نام کارخانه‌ی تولید‌کننده به صورت انگلیسی، به رنگ سفید یا زرد و با طرح نقطه‌چین روی آن حک شده است. برای اینکه در مورد لوله گازی، اطلاعات بیشتری داشته باشید، می‌توانید مطلب« لوله گازی چیست؛ کاربرد و ویژگی های آن» را در سایت بخوانید.

کاربردهای لوله گازی

  • قابل استفاده در پالایشگاه های نفتی
  • کارخانه های پتروشیمی
  • انواع سوله های صنعتی
  • کارخانه های کوچک و بزرگ برای انتقال گاز
  • مشاهده کنید: قیمت لوله گازی

لوله گالوانیزه

لوله‌های گالوانیزه یکی از پُرکاربردترین لوله‌های مورد استفاده در صنعت هستند که از جنس فولاد نرم‌اند و با فلز روی (Zinc) آبکاری شده‌اند. این نوع لوله به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی و اسیدها، کاربردهای بسیار متنوعی دارند. لوله‌ی گازی فولادی، نوعی لوله‌ی فولادی است که برای انتقال و جا‌به‌جایی گازها از آن استفاده می‌شود. در ساخت لوله‌ی گازی، از ورق‌های گالوانیزه استفاده می‌کنند؛ چرا که مقاومت لوله را در برابر انواع خوردگی‌ها و رطوبت‌های احتمالی افزایش می‌دهند.

 لوله فلزی یا لوله پلاستیکی؟ کدام را باید انتخاب کنیم؟

لوله‌های گازی فولادی در سه جنس مس، برنج و پُلی‌اتیلن تولید می‌شوند؛ به همین خاطر از لوله‌های گازی فولادی، معمولاً در پروژه‌های بزرگ گازی، به وُفور استفاده می‌شود. این لوله‌ها به دو دسته‌ی لوله‌ی گازی روکار و توکار تقسیم می‌شوند. لوله‌های گازی روکار برای اجرا و راه‌اندازی انشعابات درون ساختمان و یا لوله‌‌کشی درون‌شهری استفاده می‌‌شود. لوله‌ی گازی روکار نسبت به لوله‌ی گازی توکار، قیمت کمتری دارد.

خرید فولاد 

خرید فولاد .فولاد (Steel) آلیاژی از آهن است که درصد وزن کربن آن بین 0.002 تا 2.1 است. به زبان ساده فولاد را میتوان آلیاژی دانست که آهن عنصر پایه و کربن عنصر آلیاژی اصلی آن باشد
گرچه یک فولاد تماماً ازآهن و کربن تشکیل نشده و ساده ترین نوع فولادها نیز عناصر آلیاژی دیگری در کنار این دو عنصر به همراه دارند.

قیمت تیرآهن

قیمت تیرآهن بی شک یکی از مهم ترین مواد به کار رفته در ساخت و سازها، تیرآهن می باشد. تولید تیرآهن H شکل (تیر آهن بال پهن IPB)، باعث تحول بزرگی در صنعت فولاد گردید و در
بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار گرفت! در این مقاله قصد داریم شما را با انواع تیر آهن ها و نکات پیرامونی آن آشنا کنیم. پس با فولاد آرکا همراه باشید.

قیمت لوله

قیمت لوله در این مقاله، فولادآرکا سعی دارد تا با ارائه مقاله ای در مورد انواع لوله های فولادی، هموطنان عزیز را در خرید لوله فولادی راهنمایی کرده و مشاوره ای کامل را به آن ها ارائه
دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید و یا در صورت نیاز می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ما در فولادآرکا تماس حاصل بفرمایید.

لوله‌ی گازی توکار

این در حالی است که لوله‌ی گازی توکار، استحکام و مقاومت بالاتری نسبت به خوردگی و یا حتی فرسودگی دارد. برای انتقال گاز از یک شهر به شهر دیگر، از لوله‌ی گازی توکار استفاده می‌شود. لوله‌ی داربستی، یک لوله‌ی فلزی است که با سایر لوله‌های فولادی تفاوت زیادی دارد. از این لوله، بیشتر به عنوان نگه‌دارنده‌ی سازه و ساختمان استفاده می‌شود. داربست‌ها به طور کلی، سازه‌های فلزی هستند که هنگام ساخت‌و‌ساز برای دسترسی به نقاط دشوار ساختمان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله‌های داربستی در دو نوع سبُک و سنگین هستند که در شرایط متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Api چیست

به لوله‌‌هایی گفته می‌شود که از فولادهای کربن و فولادهای منگنز تولید شده‌اند. از این نوع لوله به منظور انتقال بسیار سریع حجم بالای نفت و گاز استفاده می‌شود. جنس آن نیز از فولاد و تافنس بوده و تحمل فشار بالایی دارد. از این لوله‌ها معمولاً در کشتی‌سازی استفاده می‌شود.لوله‌ی داربستی، دارای قطر خارجی ۴۸٫۳ میلی‌متر و ضخامت دیواره‌ی ۳٫۲ میلی‌متر و طول ۶ متر است. هدف از داربست و کابرد آن, فراهم‌کردن یک بستر مناسب برای انجام کارهای ساختمانی است.

کاربردهای این لوله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مبدل‌های حرارتی و گرمایی
  2. آب‌رسانی صنعتی
  3. خط‌های انتقال نفت وگاز
  4. عایق کردن کابل‌های فشار قوی برق
  5. کاربرد لوله‌های فولادی

از کاربردهای لوله‌های فولادی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت لوازم خانگی
  • صنعت خودروسازی
  • صنعت ساختمان‌سازی
  • داربست
  • پل سازی
  • صنعت کشاورزی
  • در مراکز تفریحی
  • ساخت تجهیزات پزشکی

لوله گالوانیزه و قیمت آن

لوله‌‌ گالوانیزه، به همان لوله فولادی گفته می‌شود که سطح آن با فلز روی پوشانده می‌شود. روی، سبب حفظ لوله در برابر آسیب و خوردگی شده و به این ترتیب سبب افزایش طول عمر لوله می شود. لوله گالوانیزه در دو نوع فولادی و آهنی وجود دارد. این لوله از فولاد نرمی ساخته شده است. به هنگام ساخت، ورقه‌های فولاد را با فشار زیادی از درون قالب رد می‌کنند و سپس درز آن را جوش می‌زنند. در آخر نیز آن را در یک وان آبکاری روی‌اندود (گالوانیزه) می‌گذارند. این کار باعث می‌شود مقاومت آن در برابر پوسیدگی و زنگ‌زدگی افزایش یابد.

لوله گالوانیزه از نوع آهنی

نوع دیگری از لوله گالوانیزه از نوع آهنی نیز وجود دارد. نوع فولادی و آهنی لوله گالوانیزه، شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. یکی از مزایایی که نوع فولادی به نوع آهنی دارد، این است که سبک و براق است. از معایب نوع فولادی هم این است که نسب به نوع آهنی آن، مقاومت کمتری در برابر اسیدها دارد. قیمت لوله گالوانیزه بر اساس آهنی و فولادی بودن و همچنین از لحاظ کیفیت، متفاوت است.

لوله‌های آهنی

نوعی دیگری از لوله‌های فلزی وجود دارند که در ادامه به برخی از مزایا و معایب این لوله‌ها اشاره می‌کنیم:

مزایای لوله‌های آهنی

  • تحمل دما و فشار بالا در مقایسه با لوله‌های چدنی
  • استحکام کششی، چغرمگی و تنش تسلیم بالا
  • مقاومت بالا در برابر آتش‌سوزی
  • ضریب انبساط طولی کم
  • قیمت کمتر نسبت به لوله فولادی

معایب لوله‌های آهنی

  1. شکل‌پذیری کمتر
  2. تشکیل رسوب در سطح جداره داخلی
  3. فرآیند نصب نسبتاً پیچیده
  4. وزن بیشتر نسبت به لوله‌های چدنی
  5. خوردگی و زنگ‌زدگی در معرض هوا

پوشش روی

به منظور افزایش مقاومت طول عمر لوله‌های آهنی در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، یک ‌لایه پوشش فلزی که معمولاً از جنس روی است روی آن کشیده می‌شود. مزیت دیگر پوشش روی، این است که حتی اگر این پوشش آسیب ببیند، روی سطح آهن حفاظت کاتدی صورت می‌گیرد که تا مدت زیادی آهن را در برابر زنگ‌زدگی محافظت می‌کند.

مزایای پوشش روی

  1. استحکام بالا
  2. عمر بسیار زیاد
  3. عدم پوسیدگی
  4. قدرت تحمل فشار بالا
  5. نصب آسان و بهداشتی‌بودن

سه روش اصلی برای ساخت لوله فولادی وجود دارد:

(قالب خمیری‌شکل) بدون‌ درز:

برای شکل‌دادن به لوله، فولاد داغ به داخل قالب برده می‌شود. با این روش می‌توان فولادی با قطر 500 میلی‌متر تولید کرد. قیمت آن گران اما بسیار قابل اطمینان است.

جوش دادن:

ورقه فولادی را به دور یک قالب می‌پیچانند سپس درز آن را لحیم‌کاری می‌کنند. قیمت آن ارزان‌تر است اما پایداری آن تحت موقعیت پرفشار به اندازه فولاد بدون ‌درز نیست.

قالب‌گیری:

فولاد مایع و داغ را داخل قالب می‌ریزند. این روش خیلی رایج نیست اما به اندازه روش ساخت فولاد بدون ‌درز مطمئن است. مزیت اصلی لوله فولادی در مقاومت آن است. این لوله‌ها به ‌آسانی در برابر ضربه ترک نمی‌خورند و تاثیر خود را تحت فشار بالا نیز نشان می‌دهد. فولاد تحت فشار بار غیرمعمول نمی‌شکند اما خم می‌شود

seo tech...
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : قیمت لوله در زنجان, نویسنده : amir aami بازدید : 130 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:13

قیمت ورق قلع اندود

قیمت ورق قلع اندود : قیمت ورق قلع‌ اندود بر اساس برند، ضخامت و ابعاد در جداول نیک فولاد ارائه شده‌است. این آمار و اطلاعات بر‌اساس آخرین تغییرات بازار آهن‌آلات مدام به‌روزرسانی می‌شود‌. از طرفی نوسان موجود
در بازار محصولات فولادی، باعث شده‌است که قیمت ورق قلع‌ اندود روز به روز متفاوت باشد. پس برای تعیین قیمت نهایی این نوع محصولات لازم است علاوه بر اطلاع از مشخصه‌های آن، نسبت به بازار آهن‌ آلات نیز دانش
 کافی داشته باشید. 
خوشبختانه با وجود منبع اطلاعاتی دقیق و به‌روزی همچون فولادآرکا می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن همه این اطلاعات را به دست آورید. برای درک قیمت‌گذاری ورق قلعی که نام دیگر این محصول
است، به خواندن ادامه دهید.

ورق قلع‌اندود چیست؟

پایه این محصول در واقع همان ورق فولادی با قابلیت‌هایی مانند استحکام و مقاومت است. اما یک لایه از آلیاژ قلع بر روی سطح این ورق کشیده شده‌ و قابلیت‌های دیگری نیز به آن اضافه شده‌است. در واقع ورق قلع‌اندود
شباهت زیادی به ورق گالوانیزه دارد. با این تفاوت که محصول قلع‌اندود دارای لایه سطحی قلع و ورق گالوانیزه مجهز به لایه سطحی از جنس روی می‌باشد. در فرآیند تولید این محصول ابتدا فولاد را طی نورد سرد به ورق روغنی
 یا ورق سرد تبدیل می‌کنند. سپس در مرحله نهایی و بعد از قلع اندود کردن، یک لایه خیلی نازک از کروم نیز بر روی این محصول اعمال می‌شود.

انواع ورق قلع‌ اندود

این محصول بر اساس عوامل مختلف دسته‌بندی می‌شود. رایج‌ترین دسته‌بندی‌های ورق با پوشش قلع نحوه ساخت آن است. بر این اساس دو نوع مختلف از ورق با پوشش قلع وجود دارد. یکی از این دو نوع از روش
قیمت تیرآهن الکترولیت اسیدی ساخته می‌شود و نوع دیگر از روش غوطه‌وری تهیه می‌گردد. دیگر دسته‌بندی‌های ورق قلعی بر اساس ضخامت لایه قلع، ضخامت خود ورق، ابعاد ورق و کارخانه سازنده انجام می‌گیرند.

ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : قیمت ورق قلع اندود, نویسنده : amir aami بازدید : 153 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:08

خرید سی ان سی چوب در زنجان

خرید سی ان سی چوب در زنجان

خرید سی ان سی چوب در زنجان : امروزه سرعت و کیفیت، اولویت های فرایند تولید هستند، از این رو اکثر تولیدکنندگان از ابزارآلات روز جهان در کنار نیروی خبره و کارآمد بهره می گیرند. دستگاه CNC از جمله تکنولوژی هایی می باشد
که نقش بسزایی در صنعت تولید دارد. منظور از درب فلزی CNC در زنجان طراحی هایی است که بوسیله دستگاه های برش ریز یا CNC بر روی چوب و یا فلز ایجاد و حکاکی می شود که طرح مورد نظر به شکل فرو رفتگی بر روی سطح
قرار می گیرد.

خرید سی ان سی چوب

  • [caption id="attachment_6404" align="alignleft" width="300"]خرید سی ان سی چوب در زنجان خرید سی ان سی چوب در زنجان[/caption]ماشین cnc که مخفف کلمهcomputer numerical control است به معنای کنترل ماشین به واسطه پردازش کامپیوتری است.
  • سی ان سی چوب برای برشکاری، حکاکی و منبت کاری بر روی چوب و ام دی اف کاربرد دارد.
  • ابعاد میز و کار دستگاه و قطعات و امکاناتی که در اختیار اپراتور سی ان سی قرار می دهد موجب تمایز ماشین های سی ان سی نسبت به یکدیگر خواهد شد.

مزایای سی ان سی:

از مهم ترین مزایای سی ان سی می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • سرعت بالای ماشین سی ان سی و سری کاری
  • ظرافت و دقت در کار در حد چند صدم میلی متر
  • یکی بودن قطعات تولید شده توسط cnc چوب

عدم نیاز به حضور مستمر و دائمی اپراتور؛ ماشین خرید سی ان سی چوب بواسطه ماهیت کامپیوتری دچار خطا در کار و خستگی نمی شوند و نیاز به مرخصی هم ندارند و اپراتور ماشین سی ان سی اقداماتی که ماشین باید انجام دهد را به ماشین
اعلام کرده و تا انتهای کار می تواند نظاره گر اقدامات دستگاه باشدبرای مشاوره بهتر با تیم مانا سی ان سی تماس بگیرید. 

درب فلزی برش CNC

درب cnc بسیار سریع ساخته می شود، برای ساخت این درب ها اگر متخصصات تبریزمتال بخواهند حک هایی که روی آن قرار گرفته است را با دست انجام دهند به زمانی بیش ۳ برابر نیاز دارند . این تکنولوژی علاوه بر بالا بردن
سرعت تولید توانسته است روی قیمت نیز بسیار تاثیر گذار باشد. درب سی ان سی بسیار ارزان تر از درب هایی می باشد که حک های آن به صورت دستی انجام شده است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد ترجیح می
خرید سی ان سی چوب دهند از این درب ها برای اتاق ها و ساختمان های خود استفاده نمایند.

انواع درب CNC:

امروزه گروه صنعتی تبریزمتال با بهره گیری از ماشین های مختلف و کارآمد، امکان تولید و ساخت درب فلزی برش CNC در زنجان با تنوع بالا در طرح و جنس را دارد. همین موضوع باعث شده هیچگونه محدودیتی برای استفاده از طرح
های سی ان سی برای درب های داخلی، سرویس بهداشتی، پارکینگ و … وجود نداشته باشد.

درب طرح CNC پی وی سی

ایجاد نقوش cnc بر روی درب های پی وی سی اندکی محدودیت دارد. اغلب خطوط ساده و کم عمق بر روی این درب ها کار می شود.

درب فلزی طرح سی ان سی

درب های فلزی برش CNC در زنجان یکی از بهترین گزینه ها برای بکارگیری سی ان سی می باشند. دستگاه مخصوص برای انواع فلز، قابلیت ایجاد نقوش متنوع و زیبایی را با استفاده از مته دارد تا به متریال بی روح فلز ، زیبایی ببخشد.
طراحی بر روی پنل های فلزی انواع درب های ویلایی و یا حیاط امکان پذیر می باشد.

درب چوبی CNC

طرح های درب چوبی CNC زیبایی به محیط می بخشند. بدیهی است که امکان بهره گیری از هر طرحی وجود دارد. نکته قابل توجه در برخی از طرح های ویژه، ضخامت پنل درب می باشد. بنابراین در صورتی که قصد استفاده از طرح های
خرید پرینتر سه بعدی برجسته دارید، نیاز به یک درب با ساختار تمام چوب خواهید داشت.

اندازه درب فلزی برش سی ان سی

درب فلزی برش CNC در اندازه های مختلفی در زنجان موجود می باشد به عبارت دیگر شما در صورتی که درب های داخلیتان از اندازه های استاندارد پیروی نکند می توانید از سایز های غیر استاندارد و سفارشی نیز استفاده نمایید.

ویژگیهای یک درب فرفورژه سی ان سی با کیفیت

  • ورق استفاده شده باید ضخامت لازم را نسبت به سایز درب داشته باشد
  • کیفیت ماشین کاری مخصوصا در دیواره ها عالی باشد که عاری از هر گونه بریدگی و پلیسه باشد
  • کیفیت جوشکاری و نوع جوش دربهای فرفورژه سی ان سی بایستی جوش co2 باشد
  • از فولاد کربن متوسط استفاده شده که در صورت خمکاری شکسته نشود
  • پوشش رنگ درب سی ان سی فلزی حتما رنگ کوره ای بوده و زیرکاری رنگ درب عالی باشد
  • مهمترین مزیت های درب فلزی CNC
  • دارای ظاهر و زیبای منحصر به فرد
  • دارای مقاومت بالا
  • قابل ساخت در طرح ها مختلف
  • نصب آسان و راحت دربها و توانایی ریگلاژ پس از نصب
  • سادگی در عین زیبایی
  • استفاده از رنگ های متفاوت
  • قیمت مناسب آن نسبت به دیگر محصولات

عوامل موثر بر قیمت درب سی ان سی فلزی

انواع درب های سی ان سی کاربردهای متعددی دارند، به عنوان مثال درب CNC فلزی بیشتر برای ورودی خانه های ویلایی و باغ استفاده می شوند. قیمت درب سی ان سی بر اساس طرح و کاربرد آن متفاوت بوده و از جمله عوامل تاثیرگذار
می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  1. هزینه درب سی ان سی فلزی به دلیل کارهایی که توسط ماشین آلات انجام می شود، گاهی نسبت به درب فرفوژه بیشتر می شود.
  2. درب سی ان سی فلزی را با دستگاه پیلینگ یا از طریق لیزر برش داده و طرح می زنند. اگر به وسیله ی دستگاه لیزر انجام گیرد، ظرافت بیشتری داشته و لوکس تر به نظر می رسد و گران تر است.
  3. ضخامت ورق بکار رفته در درب سی ان سی نیز باعث نوسان قیمت می شود. زیرا در بعضی مواقع با ورق های ضخیم تری تولید می شوند که طبیعتا وزن درب را بالا می برد.

تفاوت قیمت درب cnc و فرفورژه در چیست ؟

دربهای فرفورژه دربهایی تولید شده از میلگردهای فورج شده آجدا و قطعات گلنرده هستند که از متریال آهن فرفورژه و گلنرده های چدنی و فرفورژه تولید میشوند، درب فلزی CNC در زنجان درهایی تولید شده از ورق آهنی نورد سرد هستند که در روند ماشین کاریهای سی ان سی نسبت به طرح دلخواه ما ماشین کاری میشود. قیمت این دو نوع درب را نمیتوان با هم یکسان دانست چرا که هر نوع درب از یک رویه و آلیاژهای متفاوت تولید شده اند . از این رو ما به نکاتی اشاره
میکنیم که قیمت درب سی ان سی و فرفورژه را به چالش میکشد.

 

منبع : مانا سی ان سی عرضه کننده انواع دستگاه سی ان سی چوب 

seo tech...
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : خرید سی ان سی چوب در زنجان, نویسنده : amir aami بازدید : 142 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:01

خرید پرینتر سه بعدی در زنجان

خرید پرینتر سه بعدی در زنجان

خرید پرینتر سه بعدی در زنجان : امروزه اکثر فعالیت‌های انجام‌شده به‌کمک چاپ سه‌بعدی در دسته‌ی صنعتی قرار می‌گیرند. Wohlers از فعالان جدی بازار چاپ سه‌بعدی محسوب می‌شود که گزارش‌هایی دوره‌ای از آن منتشر می‌کند. آن‌ها اعتقاد دارند صنعت جهانی چاپ سه‌بعدی تا سال ۲۰۲۰ به درآمد بیش از ۱۵ میلیارد دلار می‌رسد. طبق همین روند، درآمد صنعت تا سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴، به‌ترتیب ۲۳/۹ و ۳۵/۶ میلیارد دلار پیش‌بینی می‌شود.

خرید پرینتر سه بعدی در زنجان

چاپ سه‌بعدی با پیشرفت و تکامل، به‌مرور همه‌ی صنایع موجود در جهان را متحول می‌کند. درواقع آینده‌ی کاری، زندگی و حتی بازی و تفریح کردن انسان‌ها هم با فناوری چاپ سه‌بعدی متحول خواهد شد. چاپ سه‌بعدی امروز بسیاری ازفناوری‌ها و مواد را پوشش می‌دهد چون تقریبا در همه‌ی صنایع نفوذ کرده است. درواقع باید آن را مجموعه‌ای از صنایع گوناگون بدانیم که کاربردهای بی‌شمار دارد. 

کاربردهای چاپ سه‌بعدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تجهیزات دندانپزشکی

  2. عینک

  3. مدل‌های معماری و ماکت

  4. اعضای مصنوعی بدن

  5. مدل‌ها و ماکت‌های سینمایی

  6. طراحی داخلی

  7. بازسازی فسیل‌ها در دیرینه‌شناسی

  8. کپی کردن اجسام قدیمی در باستان‌شناسی

بازسازی مدارک جرم تخریب‌شده از صحنه‌های جرم

مدل‌سازی و ساخت سریع شرکت‌های متعدد از سال‌های پایانی دهه‌ی ۱۹۷۰ از چاپ سه‌بعدی برای ساخت نمونه‌های اولیه‌ی محصولات در فرایند طراحی استفاده می‌کردند. این فناوری سرعت مدل‌سازی را افزایش داد و مفهومی به‌نام مدل‌سازی سریع (Rapid Prototyping) متولد شد. استفاده از چاپ‌گرهای سه‌بعدی برای مدل‌سازی سریع، علاوه بر افزایش سرعت، باعث کاهش هزینه هم می‌شود.

خرید سی ان سی چوب

خرید سی ان سی چوب چوب یکی از معروف ترین مواد روی زمین است. چرا؟ زیرا باید از آن برای ساختن بسیاری از محصولات استفاده کنیم. در این مقاله درباره سی ان سی چوب با شما صحبت خواهیم کرد.  برای خواندن مطالب مشابه اینجا کلیک کنید.

خرید پرینتر سه بعدی

به دنبال خرید پرینتر سه بعدی هستید؟ برای کسب و کارتان به خرید پرینتر سه بعدی نیاز دارید؟ ما در این مقاله راهنمایی های لازم را درباره پرینتر سه بعدی برای شما قرار داده ایم. پس با ما همراه باشید. برای اطلاع بیشتر از مقاله به اینجا کلیک کنید.

Material Extrusion

FDM در سال‌های پایانی دهه‌ی ۱۹۸۰ توسط اسکات کرامپ اختراع شد. او پس از ثبت اختراع، شرکت خود را به‌نام Stratasys در سال ۱۹۸۸ ثبت کرد. درواقع امروز نام FDM نیز به‌عنوان نشانی تجاری در اختیار شرکت Stratasys قرار دارد.

Powder Bed Fusion

چاپ‌گرهای پودری که با ذوب و جوش پودر فرایند تولید را انجام می‌دهند بخش مهمی از بازار چاپ‌گرهای سه‌بعدی هستند. Multi Het Fusion یا MJF یکی از روش‌های تولیدی با این فرایند است که Hewlett Packard آن را به صنعت معرفی کرد. در فرایند MJF ابتدا یک بازوی مکانیکی لایه‌ای از ماده‌ی ‌پودری را در محفظه‌ی تولید وارد کرده و سپس بازوی دیگر بسته به طراحی سطح مقطع هر لایه، ماده‌ی پیونده را به آن اضافه می‌کند.

کاربرد نازل‌ دوم

نازل‌ دوم همچنین اندازه‌گیری ابعاد و دقیق و نرم بودن سطح را هم بررسی می‌کند. درنهایت انرژی گرمایی به کار گرفته می‌شود تا مواد موجود وارد واکنش شوند. چاپ‌گرهای روش MJF توانایی تزریق ۳۰ میلیون قطره در ثانیه را دارند و تولید بسیار سریع و دقیقی انجام می‌دهند. به‌علاوه می‌توان از مواد گوناگون برای تولید یک جسم استفاده کرد و محصولی با رنگ و خواص مکانیکی متنوع به‌دست آورد.

Selective Laser Sintering

Selective Laser Sintering یا SLS روش تولیدی دیگر پودری است که پرکابردترین روش در این دسته محسوب می‌شود. در فرایند SLS از لیز با قدرت بالا برای تبدیل ذره‌های کوچک پودر پلاستیک، سرامیک و شیشه به جسم با ابعاد هندسی مورد نیاز استفاده می‌شود. لیزر به‌صورت انتخابی ماده‌ی پودری را به‌گونه‌ای ذوب می‌کند و جوش می‌دهد تا لایه‌ها طبق مدل سه‌بعدی ساخته شوند. پس از اسکن هر سطح مقطع، صفحه‌‌‌ی حاوی پودر به‌اندازه‌ی ضخامت یک لایه پایین می‌رود تا لایه‌ی جدید روی آن جوش بخورد.

DMLS چیست

در برخی از روش‌های تولیدی SLS از فلز به‌جای پلاستیک، سرامیک و شیشه از فلز استفاده می‌شود که به‌نام DMLS شناخته می‌شوند. در فرایند فلزی همه‌ی پودر موجود به‌عنوان بستر پشتیبان برای جسم نهایی استفاده می‌شود و درنهایت برای ساخت اجسام بعدی کابرد خواهد داشت. همین مورد، مزیت مهم DMLS نسبت به SLS و SLA است. SLS اولین‌بار در میانه‌ی دهه‌ی ۱۹۸۰ توسط دکتر کارل دکارد از دانشگاه تگزاس و با سرمایه‌گذاری دارپا ثبت شد.

چاپ زیستی

برای ساخت سمعک به‌کمک چاپ سه‌بعدی ابتدا قالبی سیلیکونی درون گوش بیمار قرار می‌گیرد تا شکل کانال گوش شناسایی شود. سپس قالب مذکور با فرایند اسکن سه‌بعدی و کمی اصلاح مدل‌سازی به مدل سه‌بعدی و درنهایت به قالب اصلی سمعک تبدیل خواهد شد. فرایند چاپ سه‌بعدی در تولید سمعک عموما با روش SLA (Stereolithography) vat photopolymerization انجام می‌شود.

کاربردهای حیاتی چاپ سه‌بعدی

پس از اضافه کردن قطعات الکترونیکی، سمعک برای استفاده‌ی آسان کاربر آماده است. با استفاده از فرایند مذکور، سالانه صدها هزار سمعک به‌صورت اختصاصی برای بیماران طراحی و ساخته می‌شوند. کاربردهای حیاتی چاپ سه‌بعدی در علم پزشکی روز‌به‌روز بیشتر می‌شوند.فناوری‌های زیستی و تولید ارگان‌های بدن با استفاده از چاپ سه‌بعدی، روز‌به‌روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. مهندسی بافت در این صنعت از لایه‌های سلول‌های زنده برای تولید اعضای بدن استفاده می‌کنند. فناوری مذکور به‌نام چاپ زیستی (Bio Printing) شناخته می‌شود.

چاپ سه بعدی مدل های تشریح پزشکی در کوتاهترین زمان

فرایندی شبیه به RSM که در تولید سمعک استفاده می‌شود، به‌مرور علم دندانپزشکی را هم متحول می‌کند. قالب‌های مخصوص اورتودنسی امروزه جزو پرتیراژترین محصولات صنعت چاپ سه‌بعدی محسوب می‌شوند. ماشین‌هایی که این قالب‌ها را تولید می‌کنند از انواع SLA و MJF هستند. دراین‌میان روش‌های جدید چاپ سه‌بعدی امکان تولید سریع‌تر و بدون نیاز به قالب را برای محصولات اورتودنسی فراهم می‌کنند. از برندهای مشهور چاپ سه‌بعدی در دندان‌پزشکی می‌توان به EnvisionTec اشاره کرد.

بهینه سازی جهت مدل در پرینتر فرم سه

چاپگرهای با اندازه بزرگ مانند فرم 3BL امکان ایجاد چاپهای بزرگ را فراهم می کنند ، اما چاپ سریعتر قطعات کوچکتر را نیز امکان پذیر می کنند. با حجم ساخت کوچکتر فرم 3B ، می توانید مجبور به جهت گیری های غیر بهینه شوید. ما از استخوان بازو در تصویر زیر به عنوان مثال استفاده می کنیم که فقط می تواند به صورت مورب روی فرم 3B قرار گیرد. این جهت باعث افزایش تعداد لایه ها می شود و علت اصلی افزایش زمان چاپ است. در فرم 3B ، می بینید که چاپ 897 لایه کمی بیش از چهار ساعت طول می کشد. در فرم 3BL ما می توانیم جهت مدل را یکنواخت کرده و لایه ها را به 203 و زمان چاپ را به یک ساعت و نیم کاهش دهیم که 66 درصد سریعتر است.

کاهش حجم مدل

با انتخاب سریعترین رزین و جهت بهینه ، چند نکته دیگر نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای صرفه جویی در زمان چاپ خود استفاده کنید. می توانید از نرم افزار CAD خود برای خالی کردن مدل خود ، کاهش حجم چاپ و در نتیجه کاهش زمان چاپ استفاده کنید. نرم افزار رایگان ، مانند Meshmixer ، آسان است و حفره های لازم برای زهکشی و ضخامت دیواره 2-3 میلیمتری توصیه شده را اضافه می کند. در انیمیشن زیر می بینید که چگونه می توان مدل را خالی کرد.

ترمیم شکستگی چاپ سه بعدی

علاوه بر موارد بالا، تجهیزات ترمیم شکستگی هم امروزه با فناوری چاپ سه‌بعدی ساخته می‌شوند. با نگاهی به تصور بالا متوجه کارایی چنین محصولاتی می‌شویم که مقاومت بالا را با طراحی زیبا به کاربر عرضه می‌کنند.فناوری‌های زیستی و تولید ارگان‌های بدن با استفاده از چاپ سه‌بعدی، روز‌به‌روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. مهندسی بافت در این صنعت از لایه‌های سلول‌های زنده برای تولید اعضای بدن استفاده می‌کنند. فناوری مذکور به‌نام چاپ زیستی (Bio Printing) شناخته می‌شود.

seo tech...
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : خرید پرینتر سه بعدی در زنجان, نویسنده : amir aami بازدید : 151 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:52

خرید پرینتر سه بعدی در سلماس

خرید پرینتر سه بعدی در سلماس

خرید پرینتر سه بعدی در سلماس چاپ نخستین قلب سه‌بعدی با استفاده از بافت بیولوژیکی اولین ابرخودروی جهان با چاپ سه‌بعدی تولید شد امروزه صنایع بسیاری از مهندسی مکانیک، ساخت‌وتولید، مهندسی پزشکی، هوافضا و حتی صنایع غذایی از فناوری چاپ سه‌بعدی بهره می‌برند. مدل‌سازی یکی از مهم‌ترین کاربردهای این فرایند تولیدی محسوب می‌شود که در میان کاربران عادی هم طرفداران زیادی دارد.

خرید پرینتر سه بعدی در سلماس

مطلب پایین بررسی کلی از کاربردها و فرایندهای تولید به‌روش چاپ سه‌بعدی بود. روشی که در سال‌های نه‌چندان دور تنها در مراحل آزمایشی و مدل‌سازی تولید انجام می‌شد، امروز به بخشی جدانشدنی از صنایع متعدد تبدیل شده است. قطعا آشنایی با این فرایند و حتی تخصص کار کردن با تجهیزات و ابزارهای گوناگون آن، آینده‌ی روشنی را برای افراد علاقه‌مند به‌همراه خواهد داشت.

فیلامنت چیست ؟

پرینتر های سه بعدی برای ساخت قطعات سه بعدی به فیلامنت (Filament) ، که موادی پلاستیکی که شبیه به رشته های ماکارونی هستند نیاز دارند. فیلامنت در واقع ماده اصلی مورد استفاده در پرینتر های 3 بعدی می باشد. پرینتر 3 بعدی یا چاپگرهای سه بعدی بدون فیلامنت کاربردی ندارند و مثل خودکار بدون جوهر هستند.

پرینتر سه بعدی multi jet fusion

چاپ سه‌بعدی (3D Printing) در تعریف ساده به فرایند تولید اجسام سه‌بعدی از فایل‌های دیجیتال گفته می‌شود. تولید اجسام سه‌بعدی در این روش به‌کمک فرایندهای افزودنی انجام می‌شود. در فرایندهای افزودنی، اجسام با روی هم قرار گرفتن لایه‌های متعدد ساخته می‌شوند. هریک از لایه‌ها را می‌توان به‌عنوان برشی افقی با ضخامت کم از محصول نهایی در نظر گرفت.

چاپ سه‌بعدی چگونه انجام می‌شود؟

فرایند چاپ سه‌بعدی از طراحی یک مدل سه‌بعدی شروع می‌شود. کاربر می‌تواند مدل سه‌بعدی را خودش طراحی کرده یا مانند فایل‌های دیگر، آن را از مخازن آنلاین دانلود کند. برای طراحی مدل سه‌بعدی، انواع ابزارها از نرم‌افزارهای طراحی تا اسکنرهای سه‌بعدی، دستگاه‌های اسکن لمسی، کدنویسی و حتی اپلیکیشن‌های موبایل در اختیار کاربران قرار دارند.

Sheet Lamination

فرایند چاپ سه‌بعدی به کمک مواد اولیه‌ی ورقه‌ای، انواع مواد اولیه از فلز تا کاغذ و پلیمر را پشتیبانی می‌کند. ورق‌های فلزی با جوش التراسونیک به‌هم متصل می‌شوند و پس از جوش هر لایه، یک فرز ‌CNC فرایند شکل‌‌دهی را انجام می‌دهد. ورق‌های کاغذی با چسب مخصوص لایه‌های جسم نهایی را شکل می‌دهند و از تیغه‌های دقیق برای برش آن‌ها استفاده می‌شود.

Directed Energy Deposition

این فرایند اکثرا در تولید صنعتی فلزی و در فناوری‌های پیشرفته کاربرد دارد. در روش تابش مستقیم انرژی، بازوی رباتیک با توانایی حرکت در محورها و زاویه‌های متنوع استفاده می‌شود که پودر فلز یا سیم فلزی را روی سطح وارد می‌کند. سپس یک منبع انرژی مانند لیزر،‌ اشعه‌ی الکترونی یا پلاسما برای ذوب کردن و جوش دادن ماده استفاده می‌شود.

مواد اولیه

۶ نوع ماده بیش از همه در فرایندهای تولید افزودنی استفاده می‌شوند. پلیمر، فلز، بتن، سرامیک، کاغذ و مواد خوراکی دسته‌های اصلی پرکاربرد در صنعت چاپ سه‌بعدی هستند. مواد اولیه عموما به شکل‌های سیم تغذیه‌ای، رشته‌ی مخصوص چاپ‌گر سه‌بعدی، پودر یا رزین مایع استفاده می‌شوند. روش‌های بالا از همه‌ی این مواد استفاده می‌کنند، اما پلیمرها بیش از همه کاربرد دارند. به‌علاوه برخی از روش‌ها نیز به استفاده از مواد خاص محدود هستند.

خرید سی ان سی چوب

خرید سی ان سی چوب چوب یکی از معروف ترین مواد روی زمین است. چرا؟ زیرا باید از آن برای ساختن بسیاری از محصولات استفاده کنیم. در این مقاله درباره سی ان سی چوب با شما صحبت خواهیم کرد.  برای خواندن مطالب مشابه اینجا کلیک کنید.

خرید پرینتر سه بعدی

به دنبال خرید پرینتر سه بعدی هستید؟ برای کسب و کارتان به خرید پرینتر سه بعدی نیاز دارید؟ ما در این مقاله راهنمایی های لازم را درباره پرینتر سه بعدی برای شما قرار داده ایم. پس با ما همراه باشید. برای اطلاع بیشتر از مقاله به اینجا کلیک کنید.

چاپ زیستی

برای ساخت سمعک به‌کمک چاپ سه‌بعدی ابتدا قالبی سیلیکونی درون گوش بیمار قرار می‌گیرد تا شکل کانال گوش شناسایی شود. سپس قالب مذکور با فرایند اسکن سه‌بعدی و کمی اصلاح مدل‌سازی به مدل سه‌بعدی و درنهایت به قالب اصلی سمعک تبدیل خواهد شد. فرایند چاپ سه‌بعدی در تولید سمعک عموما با روش SLA (Stereolithography) vat photopolymerization انجام می‌شود. پس از اضافه کردن قطعات الکترونیکی، سمعک برای استفاده‌ی آسان کاربر آماده است. با استفاده از فرایند مذکور، سالانه صدها هزار سمعک به‌صورت اختصاصی برای بیماران طراحی و ساخته می‌شوند.

کاربردهای حیاتی چاپ سه‌بعدی در علم پزشکی روز‌به‌روز بیشتر می‌شوند

فرایندی شبیه به RSM که در تولید سمعک استفاده می‌شود، به‌مرور علم دندانپزشکی را هم متحول می‌کند. قالب‌های مخصوص اورتودنسی امروزه جزو پرتیراژترین محصولات صنعت چاپ سه‌بعدی محسوب می‌شوند. ماشین‌هایی که این قالب‌ها را تولید می‌کنند از انواع SLA و MJF هستند. دراین‌میان روش‌های جدید چاپ سه‌بعدی امکان تولید سریع‌تر و بدون نیاز به قالب را برای محصولات اورتودنسی فراهم می‌کنند. از برندهای مشهور چاپ سه‌بعدی در دندان‌پزشکی می‌توان به EnvisionTec اشاره کرد.

تکنولوژی پرینتر های سه بعدی در سه مرحله انجام میشود:

1.مرحله اول طراحی

 

2.مرحله دوم لایه لایه کردن

 

3.مرحله سوم چاپ

پرفروش ترین و بهترین پرینتر سه بعدی در سال 1401 در بازار ایران

این روش برای اکثر مدل ها کار می کند ، اما صرفه جویی در زمان در مدل های بزرگتر بیشتر خواهد بود. این لگن بالغ 32 ساعت طول می کشد و تقریباً دو لیتر رزین را از Draft Resin استفاده می کند. پس از خالی کردن مدل ، زمان چاپ به 16.5 ساعت کاهش می یابد و از بیش از 0.8 لیتر رزین استفاده می کند که 48 درصد در زمان و 60 درصد در مواد صرفه جویی می کند. چاپ سه بعدی مدل های تشریح پزشکی در کوتاهترین زماندر این مطلب زومیت قصد داریم تا بررسی جامعی درباره‌ی چگونگی انجام فرایندهای چاپ سه‌بعدی و همچنین کاربردهای آن داشته باشیم.

چاپ سه بعدی پزشکی بهینه برای کاهش زمان چاپ

با استفاده از هر نکته ای که در بالا ذکر شد ، می توانید در نمودار زیر ببینید که با رعایت هر نکته چقدر می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. در مقایسه با یک مدل رزین خاکستری استاندارد در فرم 3B ، استفاده از یک مدل توخالی در Draft Resin که در سطح ظاهری مسطح باشد ، می تواند زمان چاپ را 90 درصد سریعتر از زمان اولیه ایجاد کند.

پرفروش ترین و بهترین پرینتر سه بعدی در سال 1401 در بازار تهران 

ما در این مقاله از سایت مانا سی ان سی قصد داریم به این سوالات و دیگر ابهاماتی که افراد قبل از خرید بهترین پرینتر سه بعدی با آن مواجه می شوند را، پاسخ دهیم؛ و در انتها 5 مدل از بهترین پرینتر های سه بعدی سال 1401 در بازار های ایرانی و جهانی را معرفی و مورد نقد و بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

پرینتر های سه بعدی چیست؟

پرینتر 3D یک نوع از پرینتر می باشد که با استفاده از طراحی لایه ای برای ساخت اشیا سه بعدی از آن استفاده می شود. در پرینتر های 3D جدید، افزونه ای به نام Objet Connex اضافه شده است که دقت چاپ را افزایش می دهد و باعث واقعی تر شدن آن می شود. حال ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که : ” بهترین پرینتر سه بعدی موجود در بازار چگونه کار می کند؟” ما در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم.اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بدانید منظور از پرینتر های سه بعدی چیست؟ در واقع به چه دستگاه هایی، پرینتر های سه بعدی گفته می شود. حال آیا می دانید

seo tech...
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : خرید پرینتر سه بعدی در سلماس, نویسنده : amir aami بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:14

قیمت سی ان سی چوب

قیمت سی ان سی چوب

قیمت سی ان سی چوب : دستگاههای سی ان سی انواع مختلفی دارد. انواع مختلف این دستگاه در دسته بندی های مختلفی طبقه بندی می شود. ممکن است این دسته بندی بر اساس سایز دستگاه باشد. شما زمانی که می خواهید این
دستگاه را خریداری کنید باید بدانید که قرار است دقیقا با آن چه فعالیتی انجام دهید تا سایز دستگاه برای شما مشخص باشد. اگر قرار است با دستگاه برش ها و حکاکی های کوچکی انجام دهید، بهتر است این کار را با یک دستگاه
قیمت سی ان سی چوب کوچکتر انجام دهید تا در هنگام خرید قیمت کمتری را بپردازید. در واقع این کار به شما کمک می کند تا بهره وری استفاده از دستگاه را بالاتر برده و بازگشت سرمایه خود را نزدیک تر کنید.

سی ان سی چیست؟

[caption id="attachment_6399" align="alignnone" width="262"]قیمت سی ان سی چوب قیمت سی ان سی چوب[/caption]

 

ماشین یا دستگاه سی ان سی (CNC) : Computer Numerical control است که با پیشرفت تکنولوژی های نوین صنعت به بازار آمدند تا فرآیند های دستی را عاری از خطاهای نیروی انسانی کنند. در کل ماشین سی ان سی دستگاهی
است که بدون حضور شخص و با فرآیند کامپیوتری یک سری حرکات تعریف شده را انجام می دهد.

قطعات دستگاه سی ان سی

قطعات دستگاه سی ان سی را می توانیم به دو دسته بزرگ نوع مکانیکی و همچنین نوع الکترونیکی تقسیم کنیم. اسپیندل یکی از قطعات دستگاه سی ان سی است که در واقع وظیفه آن بر داشتن برادر یا براده برداری می باشد که در تمامی
دستگاه های سی ان سی وجود دارد. این قسمت وظایف متفاوتی را داراست و در راستای مراحل بعد از برش تنظیمات و فعالیت های متفاوتی را انجام می دهد که در موتورهای ac وجود دارد. جهت افزایش کارایی کارت موتور به دستگاه
دیگری احتیاج دارد که بر اساس آن قدرت موتور را انتخاب می‌کنند. همچنین عموما اسپیندل فرکانس ۵۰ هرتز دارد و از جمله قطعات بسیار مهم در ارتباط دستگاه های سی ان سی است.

خرید دستگاه CNC چوب

اما به جز سایز، شما می توانید برای کسب و کار خود دستگاهی خاص خریداری کنید. یعنی اگر تمامی سفارشات شما برای حکاکی و برش روی چوب است، شما می توانید با خرید دستگاه CNC چوب ، کار خود را تخصصی تر کرده و بهره
وری دستگاه و هزینه های تعمیرات و نگهداری را کاهش دهید. این کار به شما کمک می کند تا با دید و هدفی مشخص تر به ادامه مسیر کاری دستگاه خود فکر کنید. دستگاه سی ان سی سنگ نیز به همین صورت است و شما با خرید
آن می توانید به سادگی فعالیت خود را متمرکز بر روی این کار نمایید. هر دو این متریال ها یعنی سنگ و چوب از متریال هایی هستند که اصولا سفارش خوبی بر روی آن ها وجود دارد و گرنه می توانید به صورت حرفه ای بر روی پلکسی
یا حتی فلز کار کنید. این دقیقا به نوع مشتری و حجم مشتریان شما بستگی دارد و شما میتوانید برای خرید بهتر با مشاوران مانا سی ان سی تماس بگیرید .

خرید سی ان سی چوب

برای خرید دستگاه سی ان سی باید دقت کافی را به خرج دهید. متاسفانه با توجه به گسترده بودن این بازار، شرکت های مختلف فراوانی برای ورود به این حرفه وارد شده و با واردات دستگاه، اقدام به فروش آن می کنند. شرایط اغوا کننده
ای که بر سر راه خریداران قرار می گیرد باعث می شود این افراد به اشتباه خرید کنند. در واقع این شرایط فرد را به خرید بیش از نیاز خود ترغیب می کند و به مرور زمان مشکلاتی را ایجاد می نماید.

فروش ماشین سی ان سی

ماشین های سی ان سی دارای انواع مختلفی هستند که ابعاد محیط کار cnc ، توان اسپیندل و سرعت دوران اسپیندل، کنترلر سی ان سی، سرعت پیشروی cnc ، میز سی ان سی و نحوه انتقال محور سی ان سی در تقسیم بندی انواع
ماشین سی ان سی و قیمت دستگاه سی ان سی نقش مهمی دارند.

خدمات دستگاه سی ان سی

یکی از مواردی که در هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه ویژه داشته باشید، خدماتی است که بر روی این دستگاه صنعتی ارائه می شود. در واقع آنچه که مهم و حائز اهمیت است، خود دستگاه و کیفیت آن نیست؛ بلکه خدماتی است
که بر روی دستگاه به شما ارائه می شود. بهترین دستگاه CNC دنیا هم که باشد، اگر خریدار نتواند خدمات خوبی را از فروشنده دریافت کند، دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. در هنگام خرید دستگاه به دقت و وسواس نوع خدمات
ارائه شده توسط شرکت فروشنده دستگاه را مورد کنکاش قرار دهید. کنکاش شما می تواند مشکلات بعدی را برایتان حذف کند، پس تا می توانید دقت کنید و وقت بگذارید.

وظایف اپراتور دستگاه سی ان سی

اپراتور دستگاه سی ان سی با علم به اینکه نیاز به دانستن رویه فعالیت دستگاه به صورت متوسط تا حرفه ای را دارد و همچنین با توجه به توانایی فعالیت بر روی انواع نرم افزارهای کاربردی مشغول به کار می شود. همچنین اپراتور باید
توانایی اجرای کار با قطعات سخت افزاری و نرم افزاری رایانه های pc و شخصی را نیز دارا باشد.

خرید پرینتر سه بعدی

باید هنگام خرید و یا ساخت دستگاه به آن توجه داشت. سرعت دستگاه نیز یکی از نکات خیلی مهم در انتخاب یک سه بعدی نقش اساسی دارد که سرعت دستگاه وابسته به توان موتورهای استپر و سروو دارد. عموما سرعت در سیستم‌هایی که
از سروو موتورها بهره می‌برند، قابل مقایسه با استپر نیست. به طور کلی این نوع استفاده از دستگاه است که میزان دقت و سرعت را در آن مشخص می‌کند.

سی ان سی عمودی

[caption id="attachment_6400" align="alignnone" width="300"]سی ان سی عمودی سی ان سی عمودی[/caption]

 

این دسته از سی ان سی‌ها، برای صرفه جویی در فضا طراحی شده‌اند. به طوری که اگر فضای کارگاه نجاریتان کوچک باشد، به راحتی می‎‌توانید سی ان سی عمودی را در قسمتی قرار دهید. زیرا جای زیادی نمی‌گیرد و به راحتی می‌توانید
از آن استفاده کنید.

سی ان سی لیزر

به طور کلی استفاده از لیزر به عنوان یک چاقو و ابزار حکاکی در این دستگاه مد نظر می‌باشد. برش‌های دقیق و با عرض بسیار کم از مشخصه‌های اصلی سی ان سی لیزر است. سی ان سی لیزر در مدل‌های زیر تولید می‌شود:

  • سی ان سی لیزر رومیزی
  • سی ان سی لیزر کابینتی

سی ان سی لیزر رومیزی

سی ان سی لیزر رومیزی در ابعاد کوچک و برای ساخت انواع جعبه‌های کوچک و حکاکی اشیاء کوچک چوبی و موارد مشابه استفاده می‌شود. توان سی ان سی لیزر رومیزی معمولا 80W/90W با CO2 Laser Tube ساخته می‌شوند.
سی ان سی لیزر رومیزی دارای کاور پوشاننده کابینتی برای جلوگیری از انتشار اشعه بازتاب شده لیزر به محیط اطراف هستند.

سی ان سی لیزر تخت

سی ان سی لیزرهای تخت همچون یک دستگاه سی ان سی تخت می‌باشد، با این تفاوت که در آن به جای ابزار تراش از یک لیزر توان بالا برای حکاکی و برش چوب استفاده می‌شود و تفاوت مهم CNC لیزر تخت با دیگر دستگاه های
صنایع چوب استفاده از لیزر با توان بالا است. این دستگاه‌ها در ابعاد مختلف حسب نیاز کارگاه ساخته می‌شوند. به لحاظ ساختاری فقط در میز دستگاه دارای شباهت هستند.

سی ان سی کنسولی

به طور کلی در صنایع چوب برای انجام هم زمان حکاکی برش کاری همچنین سوراخ کاری و شیارزنی در قطعه کار، بر حسب نیاز و نوع پرداخت سی ان سی کنسولی 3، 4 و یا 5 محور یکی از بهترین گزینه‌ها است. در این نوع از سی ان سی‌ها،
قطعه نگاه دار به صورت واگن‌های مکنده متحرک طراحی شده و طوری جاگیری می‌کنند

سی ان سی سوراخ کاری

[caption id="attachment_6402" align="alignnone" width="300"]سی ان سی سوراخ کاری سی ان سی سوراخ کاری[/caption]

 

اصلی ترین مسئله در ساخت مبلمان صفحه‌ای انجام سوراخ کاری، فرزکاری و شیار زنی قطعه کار در وجوه مختلف قطعه کار می‌باشد و در این راستا یکی از کاندیدهای ایده آل برای کارگاه‌های کوچک سی ان سی سوراخ زن می‌باشد.
سی ان سی سوراخ کاری دارای میزکار قائم می‌باشند، بطوری که قطعه سوار بر ریل شده و به زیر کار هدایت می‌شود که این پروسه نیز توسط یک موتور سروو کنترل می‌شود.

مزایای استفاده از سی ان سی

از مزایای خرید و استفاده از ماشین CNC میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سرعت بسیار بالا
  • دقت بسیار بالا
  • حذف بخش اعظمی از خطا های انسانی
  • گستره فعالیتی بیشتر (علاوه بر برش، حکاکی، اجرای طرح، نوشتن هر متن با هر فونت و سبک مورد نظر و…)
  • افزایش بازدهی (زمان اجرا نسبت به زمان اندازی گیری به روش صنعتی و …)

گارانتی و خدمات پس از فروش سی ان سی

آنچه که امروزه موجب تمایز شرکت های فروشنده ماشین آلات صنعت چوب می شود ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی ماشین ها است، اینکه مشتری با خیالی آسوده نهایت بهره را از ماشین ببرد و این تصور را
نداشته باشد که پس از بروز خطایی در دستگاه و وجود نقص فنی ماشین تبدیل به تکه آهنی در گوشه کارگاه شده است.

 منبع : مانا سی ان سی مرکز خرید دستگاه های سی ان سی

 

seo tech...
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : قیمت سی ان سی چوب, نویسنده : amir aami بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:12

قیمت لوله در سمنان

قیمت لوله در سمنان

قیمت لوله در سمنان از هزاران سال پیش تا کنون، همه‌ی انسان‌ها زمانی که در یک منطقه‌ی جغرافیایی متمرکز شدند، برای استحمام و یا مصرف روزانه، به آب نیاز داشتند. اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه‌ی لوله داشته باشیم، باید بگوییم که اولین آثار لوله‌کشی در دوره‌ی هندوس کشف شد و جنس‌ لوله‌ها از مس بوده است.

قیمت لوله در سمنان

در محوطه‎ی باستانی فراش ایران (کنار رودخانه‌ی سیمره و در ساحل شرقی آن، جایی که مرز استان لرستان آغاز شده، قرار دارد)، بسیاری از باستان‌شناسان، موفق به کشف یک سیستم آبرسانی شدند که قدمت 5 هزار ساله داشته است.

قیمت ورق

این سیستم با استفاده از لوله‌های سفالی در‌ هم ‌تنیده، طراحی شده بود. بقایای به‌جامانده از این سیستم نشان‌ می‌دهد که لوله‌های سفالی در همین منطقه تولید و پخته شده‌اند.

منظور از رده لوله چیست؟

«رده‌ی لوله» اصطلاحی رایج برای بیان ضخامت لوله است. این پارامتر، در اصل، معادل شاخص استاندارد ضخامت لوله (شاخص وزنی لوله) و به عبارتی همان مقدار اسکجول لوله است.

قیمت استیل

لوله، یکی از پُرمصرف‌ترین محصولاتی است که هم کاربرد ساختمانی دارد، هم کاربرد صنعتی و کشاورزی. به همین دلیل، با توجه به شرایط استفاده و کاربردهای مختلف، مدل‌های متنوع با جنس‌های گوناگونی از آن‌ها تولید می‌شود. در نتیجه، لازم است هنگام خرید لوله به پارامترهای مهمی دقت شود.

تاسیسات و ساختمان ( piping )

انتقال مواد مایع: انتقال موارد بهداشتی مانند آب آشامیدنی از یک مکان به مکان دیگر که بهترین لوله‌ی استفاده‌شده برای این کار، لوله‌های فلزی و پلاستیکی هستند.

انتقال مواد شیمیایی و پسماندها:

یکی دیگر از کاربردهای لوله‌ها، انتقال مواد شیمیایی یا پسماندهای شهری و کارخانه‌ها است و بهترین نوع لوله برای این مصرف، لوله‌های فولادی و پلی اتیلن هستند.

انتقال گاز یا مواد گازی:

برای انتقال گاز از پالایشگاه‌ها و شرکت‌های پتروشیمی از لوله‌های فولادی استفاده می‌شود. در این بخش، فشار تحمل لوله اهمیت زیادی دارد و لوله‌ی مورد‌ استفاده باید از آلیاژهای خاص فولاد با ترکیبات مشخص ساخته شده باشند.

مزایایی لوله‌های فولادی 

لوله‌های فولادی دارای مزایایی هستند که حتی با روی کار آمدن لوله‌های پلاستیکی و پلیمری و استفاده‌ی گسترده‌ی آن‌ها، هنوز از جایگاه ویژه و منحصربه‌فردی برخوردارند. مقاومت کششی و فشاری بالا، میزان نفوذناپذیری بالا، تیراژ بالای تولید با انواع قطر و ضخامت، مقاوم در برابر آتش‌سوزی، دوام بالای اتصالات و جوش‌کاری‌ها و تحمل دمایی بالا گوشه‌ای از این ویژگی‌هاست. معمولاً این لوله‌ها از جنسST37، ST33 و ASTM A53 و برای آب مطابق استاندارد AWWA-C200 می‌باشد.

داربست

برای دسترسی به قسمت‌های مختلف ساختمان به هنگام ساخت، از این لوله‌ها استفاده می‌شود. این لوله‌ها در طول‌های 3 الی 6 متری تولید می‌شوند. از به هم وصل کردن این لوله‌ها، داربست ساخته می‌شود. لوله داربست با توجه به استفاده از آن در جاهای مختلف، به 2 نوع سبک و سنگین تقسیم می‌شود.

لنس

جنس این لوله‌ها از تیوب فولادی بوده و عمده‌ترین کاربرد آن برای انتقال گاز و پودرهای مذاب است. کاربرد دیگر آن در شستشوی مخازن بزرگ، نازل‌ها، پاتیل‌های تولیدی و سیستم‌های اسلاید گیت است. از آنجایی که این نوع لوله‌ها در ابعاد و اشکلال مختلفی تولید می‌شوند، بنابراین در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند.

گوشت‌دار

نام‌گذاری این لوله فولادی از آن جهت است که دیواره‌های بسیار ضخیمی دارد. ضخامت این لوله‌ها از چند میلی‌متر تا چند سانتی‌متر متغیر است. البته لایه لوله نیز در قیمت آن مؤثر است؛ یعنی هر چه تعداد لایه‌های آن بیشتر باشد، به همان نسبت هم قیمت افزایش پیدا می‌کند.

مبلی

نوعی لوله فولادی است که به وسیله نورد سرد و از ورق‌های نازک با ضخامت کم و یا با جوشکاری مقاومت الکتریکی با فرکانس بالا تولید می‌شود و به لو‌له سبک یا لو‌له روغنی نیز معروف است. لوله مبلی در 2 نوع سبک بدون درز و سبک درزدار وجود دارد.

آشنایی با انواع لوله فلزی و کاربرد آن در صنعت تاسیسات

لوله‌های فلزی و لوله‌های فولادی پر کاربردترین مقاطعی هستند که در صنایع گوناگون استفاده می‌شوند. از دلایل محبوبیت انواع لوله فلزی در سیستم‌های صنعتی و ساختمانی می‌توان به استحکام بالا، مقاوم بودن در برابر فشار و مقاومت بالا در برابر گرما و خوردگی در مقایسه با محصولات مشابه با جنس‌های دیگر، همچون پلی اتیلن و محصولات پی‌ وی سی اشاره کرد. در ادامه این مقاله از سایت آراد آهن به توضیحاتی در مورد لوله‌های فلزی و آشنایی انواع لوله فلزی خواهیم پرداخت.

لوله فلزی

به طور کلی لوله به مقطع بلندی گفته می‌شود که بسیار پر مصرف است. دلیل استفاده از لوله‌ها تسهیل فرایند انتقال سیالات بوده است. لوله‌ها در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و صنایعی که لوله یکی از پرکاربردترین مقاطع در آن است عبارتست.

خرید فولاد 

خرید فولاد .فولاد (Steel) آلیاژی از آهن است که درصد وزن کربن آن بین 0.002 تا 2.1 است. به زبان ساده فولاد را میتوان آلیاژی دانست که آهن عنصر پایه و کربن عنصر آلیاژی اصلی آن باشد
گرچه یک فولاد تماماً ازآهن و کربن تشکیل نشده و ساده ترین نوع فولادها نیز عناصر آلیاژی دیگری در کنار این دو عنصر به همراه دارند.

قیمت تیرآهن

قیمت تیرآهن بی شک یکی از مهم ترین مواد به کار رفته در ساخت و سازها، تیرآهن می باشد. تولید تیرآهن H شکل (تیر آهن بال پهن IPB)، باعث تحول بزرگی در صنعت فولاد گردید و در
بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار گرفت! در این مقاله قصد داریم شما را با انواع تیر آهن ها و نکات پیرامونی آن آشنا کنیم. پس با فولاد آرکا همراه باشید.

قیمت لوله

قیمت لوله در این مقاله، فولادآرکا سعی دارد تا با ارائه مقاله ای در مورد انواع لوله های فولادی، هموطنان عزیز را در خرید لوله فولادی راهنمایی کرده و مشاوره ای کامل را به آن ها ارائه
دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید و یا در صورت نیاز می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ما در فولادآرکا تماس حاصل بفرمایید.

پتروشیمی و نفت و گاز (pipeline)

برای خرید لوله‌ها توجه داشته باشید که قیمت آن‌ها با توجه به روش تولیدی، جنس مواد اولیه آن و همچنین نوع آن متغیر خواهد بود. یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت لوله طول آن است. تولید لوله در طول‌های ۶ و ۱۲ متر انجام می‌گیرد که لوله ۱۲ متری آن بسیار متداول‌تر است، به همین دلیل بدیهی است که طول لوله در قیمت آن تاثیرگذار باشد. لوله فلزی از لحاظ جنس، کاربرد و همچنین نحوه اتصال به دسته بندی‌های مختلف تقسیم می‌شود.

لیست زیر انواع لوله فلزی است که در ادامه این مقاله بررسی خواهیم کرد:

لوله مبلی چیست؟

نام‌های دیگر لوله مبلی، لوله سبک و لوله روغنی است. از مواد اولیه آن می‌توان به ورق سیاه روغنی اشاره کرد که این ورق در سه گرید مختلف در ST12، ST14 و ST37 است. از مزایای این لوله می‌توان به سبک بودن آن اشاره کرد. به همین سبب از لوله مبلی در صنایعی همچون خودروسازی، دوچرخه سازی، ساخت مبلمان و … استفاده می‌شود. فروش این نوع لوله بر اساس وزن آن به کیلوگرم است و به دلیل مزیت‌های بسیار لوله مبلی، از دیگر رقبای خود قیمت بالاتری دارد.

لوله گالوانیزه چیست؟

گالوانیزه کردن ورق یا لوله به این معنی است که در برابر خوردگی سطح داخل و یا خارج آن، خواص این ورق یا لوله بهبود یابد. این کار به منظور پوشش دادن بر روی فلزات است. به همین سبب لوله گالوانیزه بهترین لوله برای محیط‌های مرطوب مانند گلخانه‌ها است. از نکاتی که در تفاوت میان لوله درز مستقیم و گالوانیزه باید به آن توجه کرد، رنگ سطح آن‌هاست. سطح لوله درز مستقیم تیره و سطح لوله گالوانیزه روشن می‌باشد. همچنین تفاوت دیگر این دو نوع لوله در مقاومت آن‌ها در برابر خوردگی است. لوله درز مستقیم برای انتقال گاز و نفت مناسب است؛ در صورتی که لوله گالوانیزه برای انتقال آب بسیار عالی می‌باشد.

 

seo tech...
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : قیمت لوله در سمنان, نویسنده : amir aami بازدید : 184 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:43

قیمت استیل در تهران

قیمت استیل در تهران

قیمت استیل در تهران : این ورق ها دارای سطحی صاف و تمیز بوده و از مقاومت به خوردگی بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل در صنعت کاربرد فراوانی دارند. ورق استیل دارای انواع 304، 316، 310، 309، 420، 430 و 321
بوده که در میزان کربن، نیکل و کروم با یکدیگر متفاوت می باشند. در میان انواع ورق استیل ذکر شده دو نوع 304 و 316 به دلیل درصد کربن پایین دارای قابلیت جوشکاری، فرم دهی و سخت کاری خوبی بوده و از این رو از
 محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند. ورق استیل به صورت کویل و شیت از کارخانجات مختلف در مجموعه فولادآرکا تامین شده و شما می توانید با مراجعه به سایت و جست و جوی محصول موردنظر خود و با کلیک بر روی
 دکمه خرید سفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به آن اقدام نمایند.

نحوه تولید ورق استیل

تولید این ورق با ذوب کردن ضایعات آهن آغاز می شود. در ذوب، مواد خام این ورق و آلیاژهای بازیافتی ابتدا در کوره قوس الکتریکی با ظرفیت ۱۶۰ تن ذوب می شوند. سپس فلز مذاب به یک مبدل منتقل می شود و عناصر
 قیمت استیل در تهران دیگری برای دستیابی به ترکیب شیمیایی مورد نظر به آن اضافه می شود. 

انواع ورق استیل

۱۰۰ نوع ورق استیل وجود دارد. هر کدام با یک عنصر آلیاژی متمایز می شوند که بر ساختار آن تأثیر می گذارد. همه انواع این ورق ضد زنگ در مرکز آهنات در دسترس هستند: آستنیتی، فریتی، مارنزیتی، داپلکس.

قیمت پروفیل استیل 304

کاربرد بالای آلیاژ استنلس استیل 304 در صنایع مختلف در خصوص پروفیل استیل 304 نیز تقسیم میشوند  . این قوطی ها در محیطیهایی که خطر خوردگی و اکسیداسیون های ناشی از مایعات اسیدی ، آب  ، شیر و…. 
 و رطوبت هوا وجود دارد کاربرد بالایی دارند . مقاومت استیل 304 در برابر خوردنده ها و سایر خواص مکانیکی آن میدان رقابت را برای  آلیاژ 316 تنگ تر میکند . پروفیل استیل 304 از 316 ارزانتر   میباشد ولی در سایر
 ساختار و فاکتورهای فروش محصول مشابه هستند  :

  • پروفیل های 304 از ضخامت 0.5 تا 3 میلیمتر تولدی و بسته بندی میشوند
  • طول شاخه های پروفیل 304 در 6 متر و 12 متر خلاصه میشوند

قیمت ورق استیل 430

ورق استیل 430 در دسته ورق های استیل بگیر بوده و دارای درصد کربن پایینی می باشد و به دو صورت مات و براق تولید و روانه بازار مصرف می شود. این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی بوده و از انعطاف
 پذیری بالایی برخوردار است از این رو کاربردهای فراوانی در صنعت دارد. ورق استیل 430 از کشورهای چین، تایوان، هند و روسیه وارد شده و به دو صورت شیت و رول در ضخامت های 3 تا 50 میلی متر و عرض 100، 125
 و 150 سانتی متر ارائه می گردد. از کاربردهای این ورق می توان به دکوراسیون، ساخت بدنه اجاق گاز، اجزای ماشین لباسشویی و ظرف شویی و … اشاره کرد.

ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : قیمت استیل در تهران, نویسنده : amir aami بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:39

طراحی وب سایت html

 

طراحی وب سایت html

طراحی وب سایت html اولین قدم برای شروع کار طراحی وب سایت یادگیری زبان‌های HTML و CSS است. همانطور که در نقشه راه برنامه نویسی اولین قدم برای شروع کار طراحی وب سایت یادگیری زبان‌های HTML و CSS است. همانطور که در نقشه راه برنامه نویسی وب گفته شده بود. در این دوره، آموزش رایگان HTML و CSS بصورت متن و تصویر، به زبان کاملا ساده و روان گفته شده است. زبان‌های HTML و CSS در کنار سادگی دارای ریزکاری‌ها و نکات زیادی هستند که اگر در حین آموزش آنها را یاد نگیرید می‌تواند در آینده برای شما مشکل ساز شوند.

طراحی وب سایت html

HTML (مخفف عبارت Hyper Text Markup Language) یک زبان نشانه‌گذاری استاندارد برای ایجاد صفحات وب است.

طراحی وب سایت html
طراحی وب سایت html

یادگیری این زبان بسیار آسان است. HTML ساختار صفحات وب را تعیین می‌کند.در گذشته مقاله‌ کاملی جهت معرفی زبان HTML نوشته‌ایم. اگر از قبل با این زبان آشنایی ندارید توصیه می‌کنیم که حتما این مقاله را بخوانید.

CSS چیست؟

CSS (مخفف عبارت Cascading Style Sheets) زبانی است جهت استایل‌دهی به صفحات وب. در واقع CSS تعیین می‌کند که یک عنصر HTML چگونه باید در صفحه نمایش داده شود. CSS دستورات گسترده‌ای دارد که در این آموزش سعی می‌شود تا سطح خوبی از این زبان تدریس شود. CSS حجم کارها را کم می‌کند و به شما این اجازه را می‌دهد تا استایل صفحات مختلف را بصورت یکجا و همزمان مدیریت کنید.

 CSS چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر مراحل ساخت یک وبسایت را به مراحل ساخت یک ساختمان تشبیه کنیم، با استفاده از زبان HTML می‌توان اسکلت و ساختار این ساختمان را ساخت. اما برای اینکه بتوانیم تعیین کنیم رنگ دیوار‌های داخلی، نمای ساختمان و… چگونه باشد (استایل‌دهی) باید از زبان CSS استفاده کنیم.

دوره آموزش رایگان html5 و css3

این آموزش رایگان HTML و CSS را تقدیم میکنیم به کاربران ادمین سایت که بارها درخواست ارائه این آموزش را از ما داشتند. از قسمت درس‌های دوره می‌توانید به تمامی جلسات این دوره دسترسی داشته باشید. نکات اصلی مباحث

آموزش طراحی وب سایت html
آموزش طراحی وب سایت html

HTML و CSS، به زبان ساده بیان شده تا به آسانی قابل درک باشند. همچنین در دو مینی پروژه سعی کردیم کارکرد طراحی وب سایت html مباحث را بهتر نمایش دهیم.

آموزش طراحی سایت با html و css

بطور کلی طراحی یک وبسایت زیبا و کاربرپسند به دو بخش تقسیم میشود. بخش اول فرانت اند و بخش دوم بک اند! بخش اول یعنی فرانت اند مربوط به کدنویسی html , css , js میشود که با استفاده اینها ظاهر و قالب وبسایت را طراحی میکنیم. درواقع هر چیزی که در وبسایت قابل نمایش و دیده شدن هست با استفاده از کدنویسی فرانت اند یا همان html طراحی وب سایت html ایجاد شده است .

html و css هر کدام چه نقشی در طراحی یک وبسایت دارند؟

اگر ساختار یک وبسایت را مانند یک ساختمان در نظر بگیریم، اسکلت و بدنه ساختمان با html ایجاد میشود و زیبا سازی ، رنگ و لعاب، دکوراسیون و بطورکلی نمای ساختمان هم به واسطه استایل های css انجام میشود. بخاطر همین اگر بخواهیم یک وبسایت زیبا طراحی کنیم باید از html و css به صورت ترکیبی و باهم استفاده کنیم چراکه هیچکدام به تنهایی طراحی وب سایت html به کار ما نمیاید.

چگونه طراحی سایت با html و css را یادبگیرم؟

یکی از اشتباهاتی که معمولا افراد مبتدی در شروع کار انجام میدهند این است که html و css را جدا، جدا یادمیگیرند یعنی فکرمیکنند ابتدا باید کدنویسی html را یادبگیرند و پس از آن شروع به یادگیری css کنند. این کار یک اشتباه مهلک است. شما باید این موضوع را بدانید که html و css مکمل هم هستند و استفاده از هر کدام به تنهایی نتیجه ای به همراه ندارد لذا باید با هم بصورت ترکیبی یادگرفته شوند و متاسفانه آموزش های متعددی هم در این زمینه در سطح نت تولید شده طراحی وب سایت html که html و css را جدا از هم آموزش داده اند.

طراحی قالب سایت با bootstrap

طراحی وب سایت html ارومیه
طراحی وب سایت html ارومیه

اما اگر html و css بصورت ترکیبی و پروژه محور، در در قالب ایجاد یک پروژه حرفه ای طراحی سایت آموزش داده شود چون در طول مسیر، موارد کاربردی یادمیگیرید و در پایان هم یک سایت حرفه ای طراحی کردید و به نتیجه دلخواه رسیدید، طراحی سایت html css هم یادگیری برایتان لذت بخش میشود و هم در زمان بسیار کمتری مهارت های منطبق با نیاز بازار کار را فرامیگیرید.

چرا باید طراحی سایت با html5 و css3 را پروژه محور یادبگیرم؟

صرفا یادگیری تگ های html5 فایده ای ندارد! شما باید این مهارت را داشته باشید تا از تگ های html5 بصورت کاملا اصولی در پروژه استفاده کنید تا با استاندارد های کنسرسیوم جهانی وب w3c هم منطبق باشد – فرض کنید شما تمام تگ های html و جزئیات آن را یادگرفته اید اما وقتی میخواهید اقدام به طراحی یک سایت بکنید تازه آن وقت با چالش ها و روش های متفاوت آن روبرو میشوید. لذا ما با درنظر گرفتن همه این موارد دوره آموزش آموزش طراحی طراحی وب سایت html سایت با html و css را تولید کردیم تا شما با اصول و الگوی کار هم آشنا شوید.

جاوااسکریپت هم یادمیگیریم در این دوره؟

جاوااسکریپت و جی کوئری در طراحی وب نیازی به یادگیری صفر تاصدی ندارد، اما بصورت کاربردی باید بلد باشید مواردی مثل اسلایدشو یا پست های اسلایدری که با جاوااسکریپت کار میکنند را پیاده سازی کنید. با توجه به این که در پروژه طراحی وب سایت html اصلی دوره ۳ تا اسلایدر با مدل های مختلف داریم کار با جاوااسکریپت را هم در حد نیاز یادمیگیرید.

طراحی سایت در شیراز bestrah

پروژه اصلی دوره، طراحی قالبی دقیقا شبیه به همین سایت وبسافت۳ هست لذا ما برای رسیدن به این نتیجه در مرحله اول از صفر شروع میکنیم و نحوه ایجاد یک سند HTML5 را به همراه مفهوم تگ های اولیه آن یادمیگیریم نحوه استفاده از استایل های css و ارتباط آن با سند html5 را یادمیگیریم. اصول کدنویسی html و را در قالب مینی پروژه های کوچک یاد میگیرید و در نهایت میریم برای پروژه اصلی و کار حرفه ای و یادمیگیریم سایتی مشابه با همین سایت وبسافت۳ را از ۰ تا ۱۰۰ طراحی وب سایت html با استفاده از html5 و css3 با تمام جزئیات بصورت کاملا پروژه محور طراحی کنیم.

طراحی سایت c5

موزش طراحی وب سایت ، در دنیای کنونی برای علاقمندان به حوزه دیجیتال یک سرمایه گزاری ویژه می باشد. در این دوره ما آموزش طراحی سایت را از پایه تا پیشرفته خواهیم داشت و با بیانی ساده و شیوا جلسات دوره را برگزار نمودیم. در این دوره مفاهیم اساسی و پایه ای طراحی وب مطرح خواهد شد و زبان های HTML5 و CSS3 با جزئیات کامل و به صورت کاملا عملی و کاربردی تدریس می شود. وجه تمایز و مزیت این دوره نسبت به دوره های مشابه، کاربردی بودن آن طراحی وب سایت html است.

طراحی سایت css

در این دوره مواردی مانند فیلم آموزش طراحی سایت متناسب با سئو، آموزش طراحی وب واکنشگرا (Responsive)، آموزش تبدیل قالب فتوشاپی به صفحه وب، آموزش فارسی سازی قالب های خارجی، آموزش طراحی قالب Html برای سیستم های وبلاگدهی به صورت کاملا عملی، از پایه تا پیشرفته توسط مدرسی با تجربه 10 ساله طراحی وب و طراحی وب سایت html دانشجوی دکترای نرم افزار برای شما به صورت کاملا اصولی و عملی تدریس می شود.

آموزش طراحی وب سایت با HTML

برای شروع کار و آغاز طراح وب شدن ، لازم و ضروریه که اول از همه زبان html رو یاد بگیرید . زبان html برای ایجاد بدنه و ساختار اصلی صفحات وب به کار میره . شما از هر زبان برنامه نویسی (مثل php) که استفاده کنید نهایتا باید خروجی رو بطراحی وب سایت html بسازید .

طراحی سایت cms

برای یادگیری این زبان کتاب های زیادی در کتاب فروشی ها موجوده . ولی پیشنهاد من اینه که همزمان با مطالعه حتما کد بزنید و به صورت عملی و تجربی کار کنید تا نتیجه مناسب رو بگیرید . مطالب مربوط به آموزش html رو که ما طراحی وب سایت html تهیه کردیم میتونید از آموزش طراحی سایت مطالعه کنید که در حال توسعه و افزایش مطالب طراحی وب سایت html هست .

آموزش طراحی وبسایت با CSS

ما در سون لرندوره آموزشی طراحی وب (HTML و CSS پیشرفته)رو برای شما به صورت 50 ساعت آموزش ویدیویی تهیه

مشخصات طراحی سایت html css
مشخصات طراحی سایت html css

کردیم که می تونید با بهره گیری از اون یه طراح وب کاملا حرفه ای بشید . با html ساختار و پیکربندی کلی یک صفحه وب رو میسازیم . ولی برای اینکه ظاهر صفحه وب رو آراسته کنید باید از CSS استفاده کنید . با CSS میتونید برای هر کدوم از طراحی وب سایت html چون رنگ ، فونت ، سایز ، پس زمینه و … رو تعیین کنید .

طراحی سایت ciw

اگر می خواید CSS رو خیلی کامل یاد بگیرید فیلم آموزشی طراحی سایت رو دنبال کنید تا صفر تا صد CSS رو فرا بگیرید. ابزار مورد نیاز طراحی سایتبرای نوشتن کدها بهتره از ادیتور هایی که قابلیت های پیشرفته ای مثل پیشبینی کد ، کامل کردن خودکار کد (auto completion) ، رنگ گذاری کلمات کلیدی ، تشخیص خطاها ، فرمت بندی کدها و … رو دارند طراحی وب سایت html استفاده کنید تا سریعتر کد بزنید ، درصد خطاتون پایین بیاد و کارتون راحتتر و استانداردتر باشه .

طراحی سایت cpanel

پیشنهاد من استفاده از برنامه ی phpStorm هست که برای همه ی زبان های فوق امکانات فوق العاده ای داره . سعی می کنم در مطلب بعدی این برنامه رو برای دانلود بزارم . همچنین توصیه می کنم که نرم افزار notepad++ رو هم حتما نصب کنید . به خاطر سبک بودن و امکانات نسبتا خوبش میگم . همچنین برنامه های خیلی زیاد دیگه ای در این زمینه طراحی سایت html css وجود داره که می تونید از اونها اسفاده کنید.

طراح سایت.com

شاید بارها براتون اتفاق افتاده که با دیدن یک سایت با طراحی خاص و زیبا به وجد بیاید و دلتون بخواد که یک سایت شخصی مطابق با سلیقه خودتون طراحی کنید در اون لحظه مطمئنا کنجکاو شدید که بدونید این سایت چجوری و با چه دانشی ساخته شده خب برای رفع این کنجکاویطراحی سایت html css مورد نظرتون راست کلیک کنید وسپس گزینه‌ی View Page Source را انتخاب کنید حالا شما با یکسری حروف و کاراکترهای لاتین مواجه خواهید شدکه متون فارسی سایت را در بر گرفتند ، تمامی این عناصر در کنار هم باعث شکل گیری این صفحه سایت شده اند .

طراحی سایت با css

شاید اولش با دیدن این همه کاراکتر و حرف لاتین کمی گیج شده باشید ولی جای هیچ گونه نگرانی نیست چون شما خیلی زود می‌تونید با تک تک این عناصر و معنی و مفهوم و کاراییشون آشنا بشید البته به شرط داشتن صبر ، حوصله ، پشتکار و مهم تر از همه اینا علاقه . روی علاقه تاکید بیشتری می‌کنم چون به نظر خودم علاقه مهم ترین مشوق برای یادگیری مباحث طراحی سایت هست و تا علاقه نباشه عملا تلاشی هم صورت نمی‌گیره ، شما با یادگیری قواعد و طراحی وب سایت html زبان های برنامه نویسی تحت وب است .

طراحی سایت با cms

در فضای وب روی صفحه ی مرورگرتون نقاشی کنید و سپس به تک به تک عناصر نقاشیتون جون بدید و اونا رو به حرکت دربیارید و بعد این اثر هنری را در معرض دید عموم قرار بدید و حتی از این راه کسب درآمد هم داشته باشید پس اگر احساس می‌کنید که علاقمند به یادگیری مباحث طراحی سایت هستید آموزش‌های ما رو به هیچ عنوان از دست ندید چون این آموزش‌ها حاصل تجربه‌ی ما در این زمینه هست و به شما این ضمانتو میدیم که پکیج آموزشی ما برای شما طراحی وب سایت html عزیزان مفید خواهد بود .

سرفصل های دوره آموزش HTML

در این بخش سرفصل های کلی دوره آموزشی HTML که به صورت رایگان برای شما آماده شده است را مشاهده می‌کنید. در تهیه این سرفصل سعی کرده‌ایم تا با استفاده منابع معتبر داخلی و خارجی برای شما دوره‌ای کامل و جامع را تهیه کنیم. اگر به نظر شما در سرفصل ها مبحث مد نظر شما وجود ندارد، لطفا به ما اطلاع دهید. همونطور که میدونید، ما در وی لرن به صورت سیستمیک به آموزش نگاه میکنیم و مخاطب اصلیمون رو کسی فرض میکنیم که میخواد در نهایت پا به پای ما، طراحی وب سایت html طراحی وب رو یاد بگیره.

طراحی سایت با dreamweaver

ما در این دوره، به معنای واقعی سعی کردیم از صفر، HTML و CSS رو آموزش بدیم و شما رو برای دوره های حرفه ای تر بعدی مون آماده کنیم. توی این دوره شما با اصول طراحی وب بر پایه HTML و CSS آشنا میشید و از حواشی بدور خواهید بود. بعد از گذراندن این دوره، شما با درکی که از ساختار صفحات وب پیدا کردید می تونید شروع به استفاده از طراحی وب سایت html دوره های حرفه ای تر وی لرن بکنید و طعم طراحی وب رو بچشید.

اهمیت یادگیری طراحی سایت

در حال حاضر بسیاری از شرکت های نرم افزاری برای طراحی رابط کاربری نیاز به طراح وب دارند. چرا که همه کسب و کارهای اینترنتی برای معرفی کالا و خدمات خود نیازمند یک وب سایت هستند و مسلما هر وب سایت دارای یک رابط کاربری است. بنابراین با یادگیری طراحی سایت می توانید با شرکت های زیادی همکاری کنید. همچنین آن دسته از افرادی که آشنایی با برنامه نویسی ندارند، برای شروع طراحی سایت بهترین گزینه است. زیرا دوره آموزش طراحی سایت پیش نیاز خاصی ندارد و علاقمندان خیلی راحت می توانند با این دوره شروع به یادگیری نمایند.

نمونه قرارداد طراحی سایت doc

از طرفی با یادگیری طراحی وب سایت امکان دریافت پروژه فریلنسری برای شما فراهم می شود و خب این یک امکان خوب برای افرادی است که در شهرهایی زندگی می کنند که نسبت به تهران امکانات کمتری دارند و از این طریق می توانند به کسب طراحی وب سایت html درآمد بپردازند.

آموزش طراحی سایت

در دوره آموزش حرفه ای طراحی سایت ما تمام تلاش خود را به کار بردیم تا تجربیات سال ها تدریس و طراحی سایت را در قالب یک بسته آموزشی در اختیار شما قرار دهیم و شما را تبدیل به یک طراح وب حرفه ای نماییم. در طول این دوره آموزشی ما نمونه وب سایت های مختلفی را بسته به موضوعات مطرح شده طراحی می کنیم تا شما مباحث را راحت تر، عمیق تر و کاربردی تر درک نمایید، به نحوی که بتوانید ظاهر سایت ها را به خوبی طراحی و پیاده سازی کنید و پس از آن به راحتی بتوانید وارد سطوح بالاتر Front-End شوید و در شرکت های معتبر استخدام و مشغول به کار شوید.

آشنایی با CSS

قبل اینکه بخواهیم Css رو تعریف کنیم ، باید راجع به صفحات وب توضیح بدهیم ، یه صفحه وب شامل متن ، صوت ، تصویر و … هست. برای اینکه اجزای وب کنارهم قرار بگیرند از html استفاده می کنیم ، با استفاده از عناصر و طراحی وب سایت html تگ های HTML می تونیم متون ، تصاویر ، ویدئوها ، صوت ها و … رو کنار هم قرار بدیم و طراحی وب سایت html برای کاربرای سایت نمایش بدهیم.

طراحی سایت با dnn

از وقتی که سبک کدنویسی تغییر و پیشرفت کرد، کاربرد Css در طراحی وب یک امر عادی بشمار اومد. با استفاده از Div ها و Css می تونید به راحتی و بسیار سبک قالب وبلاگ شخصی خود را لایه بندی و طرح بندی کنید و اجزای طراحی وب سایت html صفحه ی وب رو بصورت کاملا زیبا استایل بندی کنید. حالا میریم سر اصل مطلب یعنی Css اصلا چی طراحی وب سایت html هست؟!

تعریف و مفهوم CSS

Css مخفف Cascading Style Sheets است که در معنای لغوی به روشی گفته می شود که برای قالب بندی و طراحی اجزای صفحه وبسایت کارایی دارد. شما می توانید بدون استفاده از کدهای HTML از طریق این استایل شیت ها (Style Sheet) می توانیم از دوباره نویسی کدهای HTML که باعث مشکل شدن کدنویسی و همچنین کند شدن طراحی وب سایت html سرعت بارگزاری صفحه در اینترنت می شود جلوگیری کنیم.

طراح سایت ebay

برای مثال می توانیم یک بار نوع فونت مورد استفاده در یک صفحه را تعیین کنیم و دیگر مجبور نباشیم کد مربوط به فونت را در صفحه به کار ببریم. همچنین می توانیم از این ابزار قدرتمند در مواردی به جای جاوا اسکریپت نیز استفاده کنیم و همانند مشکلات جاوا اسکریپت که در بعضی اوقات مثل غیر فعال بودن جاوا اسکریپت در مرورگر همراه نیست و با طراحی وب سایت html خیالی آسوده تر می توانیم از آن استفاده کنیم.

طراحی سایت front end

در نسخه های مختلفی به بازار وب عرضه شد که در جلسه ی بعدی کاملا درباره نسخه های css صحبت می کنیم. فایل استایلها با فرمت css. ذخیره میشوند. سی اس اس از یک سری کد تشکیل شده که با استفاده از این کدها می تونید به راحتی به عناصر و کدهای HTML شمایل بدهید، به عنوان مثال می توانید تعریف کنید که سرتیتر خبر با طراحی وب سایت html فونت ضخیم آبی رنگ از خانواده Tahoma نمایش داده بشه که این تعریف رو به صورت زیر است .

seo tech...
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : طراحی وب سایت html, نویسنده : amir aami بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:06

سفارش اپلیکیشن فروشگاهی

 

سفارش اپلیکیشن فروشگاهی

سفارش اپلیکیشن فروشگاهی : اگر به شما بگویند یک روش آسان وجود دارید که می‌توانید فروش خود را چندین برابر کرده و مشتریان زیادی را جذب کنید و همچنین برند تجاری خود را بااعتبار کنید چه می‌گویید؟ طراحی اپلیکیشن فروشگاهی راهی آسان برای افزایش مشتریان شما و در نتیجه افزایش فروش شماست. طبق آمار تعداد افرادی که خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند که این آمار روز به روز در حال افزایش است. از نمونه‌های خارجی اپ فروشگاهی می‌توان به آمازون، علی بابا و… اشاره کرد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه در کل دنیا کسب و کارها تغییرات گسترده ای داشته اند , فروشگاه های بزرگ اینترنتی مانند آمازون , علی بابا و دیجی کالا روزانه فروش بسیار بالایی دارند و بازار فروش کسب و کارهای سنتی را مورد تاثیر قرار داده اند . داشتن یک فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن فروشگاهی آندروید و IOS از الزامات یک کسب و کار موفق است و عدم استفاده از فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن فروشگاهی باعث کاهش سود و نهایتا به ضرر در کسب و کار منجر می شود . شما هم با استفاده از ابزارهای توسعه فروش و بازاریابی می توانید فوق ستاره فروش شوید .

سفارش اپلیکیشن فروشگاهی

سفارش اپلیکیشن فروشگاهی
سفارش اپلیکیشن فروشگاهی

این نکته را توجه کنید که حتی اگر شما صاحب بهترین محصول و خدمات باشید , اما نتوانید آنها را بخوبی معرفی کنید , محصول و خدمات شما به شکست منجر خواهد شد , باید تغییرات را پذیرفت و با تغییرات , بروز شد .

اپلیکیشن فروشگاهی چیست ؟

اپلیکیشن فروشگاهی نرم‌افزاری است که بر روی گوشی‌های موبایل هوشمند اندروید و IOS قابل‌نصب و پشتیبانی بوده، این نمونه از اپ ها با کاربران تعامل ویژه‌ای را برقرار می‌کنند تا به‌راحتی هرچه سفارش اپلیکیشن فروشگاهی بیشتر در هر ساعت شبانه‌روز به محصولات و خدمات موردنظر خود دسترسی داشته باشند

امکانات اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

  • امکان ورود و ثبت نام کاربران
  • باشگاه مشتریان
  • محصولات / دسته بندی محصولات / توضیحات محصول / تصاویر
  • سبد خرید کاربران / سوابق خرید / اطلاعات ارسال
  • قابلیت افزودن بی نهایت محصول
  • وبلاگ و خبرنامه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • شبکه های اجتماعی
  • ارسال نوتیفیکیشن به کاربران

طراحی وب سایت

یکی از خدمات ویژه و منحصر به فرد شرکت رایا پارس که موجب برتری و تمایز آن نسبت به سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات وب شده است، طراحی وب سایت اختصاصی فروشگاهی به همراه اپلیکیشن فروشگاهی میباشد که این امر علاوه بر کمک به صاحبان کسب و کار در رفع نیاز های پروژه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه نیز میشود و در واقع در یک اقدام مشترک میتوانید با هزینه سفارش اپلیکیشن فروشگاهی کمتر صاحب یک اپلیکیشن فروشگاهی به همراه یک وب سایت فروشگاهی شوید.

طراحی وب سایت در تهران

این پکیج که شامل قالب اختصاصی وب سایت فروشگاهی و اپلیکیشن حرفه ای و جامع خدمات فروشگاهی است، می تواند با هر وب سایت فروشگاهی ارتباط برقرار نماید. در این پکیج شما با خرید اپلیکیشن آماده می توانید یک وب سایت کاملا حرفه ای به همراه اپلیکیشن قدرتمند و پر از امکانات داشته باشید. ما در این پکیج سعی کرده ایم دو محصول فوق العاده را با هم تجمیع کنیم و یک سفارش اپلیکیشن فروشگاهی تخفیف بسیار مناسب بر روی آن اعمال کنیم تا مشتریان ما بتوانند با کمترین هزینه ممکن صاحب یک کسب و کار مطمئن شوند.

مشخصات فنی طراحی وب سایت

سیستم اپ ساز به شما این امکان را می دهد که خودتان بدون دانش فنی خاص در عرض چند دقیقه اپلیکیشن اندروید و iOS فروشگاه خود را بسازید و در مارکت های جهانی و معتبر مثل گوگل سفارش اپلیکیشن فروشگاهی پلی و اپ استور انتشارش دهید! با دنبال کردن این مقاله این اطمینان را به شما می دهیم که پس از چند دقیقه اپلیکیشن فروشگاهی شما آماده انتشار در مارکت های جهانی است!

اپلیکیشن موبایل از رگ گردن به مشتریان نزدیک تر است!

اپلیکیشن موبایل باعث می شود فروشگاه شما همیشه در جیب مشتریان شما باشد و هر زمان خواستید با آنها ارتباط برقرارر کنید. آنها را از اخبار و اطلاعیه های جدید مثل تخفیف ها و… از طریق ارسال نوتیفیکیشن با خبر کنید، محصولات جدید خود را سریع وارد اپلیکیشن کنید و هر زمان به روز رسانی انجام دهید، همچنین اطلاعات;مربوط به شبکه های اجتماعی و اطلاعات تماس فروشگاه سفارش اپلیکیشن فروشگاهی را وارد کنید.

طراحی وب سایت چیست

در ابتدا میخواهیم شما را با آماری که توسط بانک مرکزی و وب سایت آترباکس منتشر شده است آشنا کنیم با توجه به سهولتی که گوشی های هوشمند وجود دارد 79% مشتریان حداقل یک بار با موبایل خرید میکنند به طور مثال در روزهای خاصی مانند Black Friday که سایت های بزرگ دنیا تخفیف های زیادی دارند بیش از 40 % با استفاده از موبایل اقدام به خرید کرده اند و با توجه به تحقیقاتی سفارش اپلیکیشن فروشگاهی که ما داشته ایم بیش از 38 میلیون گوشی موبایل هوشمند در ایران روشن است که با وجود این تعداد بالا ظرفیت طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی بسیار فراهم میشود .

اپلیکیشن اندروید و IOS

در وبینه انواع اپلیکیشن های موبایلی در کسب و کارهای مختلف قابل پیاده سازی و طراحی است

  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
  • طراحی اپلیکیشن آژانس های هواپیمایی
  • طراحی اپلیکیشن اطلاع رسانی و سایت های خبری
  • طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا
  • طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت
  • طراحی اپلیکیشن املاک
  • طراحی اپلیکیشن خرید و فروش ماشین
  • طراحی اپلیکیشن تخفیف گروهی
  • طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار
  • طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور
  • طراحی اپلیکیشن مشابه ریحون، اسنپ فود و..
  • طراحی اپلیکیشن مشابه باما
  • طراحی اپلیکیشن خرید و فروش کالا
  • طراحی اپلیکیشن در حوزه سلامت
  • طراحی اپلیکیشن های آموزشی

امکاناتی که در اپلیکیشن فروشگاه وجود دارد شامل موارد زیر است

  • نمایش آخرین محصولات فروشگاه
  • ورود به حساب کاربری و مشاهده سوابق خرید و ارسال تیکت پشتیبانی
  • پرداخت آنلاین و پرداخت در محل
  • فیلتر محصولات بر اساس رنگ ، برند ، سایز ، قیمت ، موجود بودن ، در حال اتمام ، تخفیف دارد
  • مرتب سازی محصولات بر اساس پر فروش ترین ، گران ترین ، ارزان ترین ، پر بازدید ترین
  • نمایش جزئیات محصولات
  • نمایش صفحات تماس با ما ، اخبار و مقالات
  • نمایش صفحات داخلی
  • نمایش دسته بندی محصولات با امکان اعمال فیلتر روی هر محصولات دسته خاص
  • نمایش لوگوها و گواهی نامه ها
  • نمایش محصولات مرتبط و پیشنهادی

چرا به فروشگاه‌های اینترنتی نیاز داریم؟

نفوذ اینترنت و گوشی‌های موبایل در زندگی افراد آنقدر زندگی‌ها را متحول کرده است که افراد برای تامین هر نیازی از خود، در بستر اینترنت به دنبال سایت یا اپلیکیشنی هستند که جوابگوی نیاز

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

آنها باشند. فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین نمودن کسب و کارها مقوله‌ایست که بسیاری از کسب و کارها ترجیح دادند در کنار بخش سنتی، فروشگاه خود را در بستر اینترنت هم ادامه دهند تا سفارش اپلیکیشن فروشگاهی سود بیشتری را کسب کنند.

طراحی سایت

مثلا بوتیکی دارید. شاید بسیاری از مشتریان شما در خارج از محدوده کسب و کار شما باشند و اگر در همین حوالی بودند، خواهان خریداری از مغازه شما بودند و اینگونه سود بیشتری نصیب شما می‌شد. و یا حتی در شرایطی چون بحران کرونا که باعث شد کسب و کارها با رکود شدیدی روبرو شوند، آنلاین بودن مقوله‌ای بود که میتوانست به کمک آنها بیاید. بنابراین با آنلاین و اینترنتی کردن سفارش اپلیکیشن فروشگاهی بوتیک خود این امکان را برای خرید دیگر مشتریان راه دور قرار می‌دهید.

طراحی سایت در ارومیه

یا شاید سوپرمارکتی دارید، رستورانی دارید، لوازم خانگی دارید و یا هر فروشگاه دیگری که یکی از راه‌های افزایش سود آن در گرو اینترنتی شدن آن است.طاهاتک، این توانایی را دارد که با شناخت نوع کسب و کار، شما را در جلوی چشمان مخاطبان هدف قرار دهد و مشتریان آنلاین بسیاری را به مخزن مشتریان وفادار شما تزریق کند. به همین دلیل است که طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی و راه اندازی سوپرمارکت آنلاین با کیفیت، یکی از مهمترین مشغله شرکت های نرم افزاری در این روزها می باشد.

سوپرمارکت آنلاین

سوپرمارکت اینترنتی یکی دیگر از مشاغلی است که با توجه به رشد جمعیت و ترافیک‌های شهری توانسته‌است نه تنها شرایط خرید را برای مشتریان خود ساده‌تر کنه بلکه با افزایش درآمد چشمگیری روبرو شود. در شرایطی که افراد با دغدغه‌های بسیاری در زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، طبیعی است که به فکر چاره‌ای برای برطرف کردن دیگر نیازهای روزمره خود باشند تا زمانشان را بیشتر سفارش اپلیکیشن فروشگاهی صرف کارهای مهمتری کند.

طراحی سایت فروشگاهی

سوپر مارکت انلاین با شیوع ویروس‌ها و بیماری‌های چون کرونا بیش از پیش اهمیت پیدا کرده‌است. زیرا بر اساس گزارش‌های بدست آمده فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها منبع شیوع این ویروس شناخته شده‌اند و تنها راهی که برای جلوگیری از انتشار آن در نظر گرفته شده‌است، این است که افراد به صورت غیرحضوری و آنلاین از فروشگاه‌ها خریداری کنند. اما اگر فروشگاهی تصمیم به اینترنتی کردن سفارش اپلیکیشن فروشگاهی خود بگیرد، در درجه‌ی اول به چه بستری نیاز دارد؟

خرید نرم‌افزار سوپرمارکت آنلاین

سوپر مارکت‌ها در درجه‌ی اول برای آنلاین کردن خود نیاز به بستری دارند تا موادغذایی و کلیه محصولات خود را در بستر اینترنت به فروش برسانند. این بستر می‌تواند توسط طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین و یا سایت برایشان مهیا شود. با توجه به اینکه امروزه افراد تمایل بیشتری به استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی دارند تا سایت، بنابراین توصیه می‌شود که در ابتدا به فکر خرید یک نرم‌افزار با کیفیت سفارش اپلیکیشن فروشگاهی برای فروشگاه انلاین خود باشید.

اموزش طراحی وب سایت

پس از آن با طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی سعی کنید خدمات خود را به بهترین صورت در اختیار آن دسته از مشتریان خود قرار دهید که استفاده از سایت را به اپلیکیشن بیشتر ترجیح می‌دهند که البته بر اساس گزارشات به دست آمده تعداد این افراد بسیار کمتر می‌باشد اگر همین الان یک نگاهی به تلفن همراه خودمون بندازیم متوجه میشیم که تعدادی اپلیکیشن نصب کردیم که حداقل 4 سفارش اپلیکیشن فروشگاهی الی 5 بار بیشتر از آن ها استفاده نمیکنیم. ولی نه تنها پاک نمیکنیم از روی گوشی بلکه هر وقت که نسخه جدیدش میاد، بروزرسانی هم میکنیم.

امکانات طراحی وب سایت

در این بین، ممکنه خیلی از اپلیکیشن هایی که استفاده میکنیم، دارای سایت فروشگاهی یا اینترنتی هم باشند ولی به دلیل سادگی و سهولت، ترجیح ما استفاده از اپلیکیشن هست تا سایت فروشگاه سفارش اپلیکیشن فروشگاهی اینترنتی.

اپلیکیشن فروشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟

قطعا همه افراد تمایل به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر هستند. طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی راهی آسان و مطمئن جهت افزایش چند برابری فروش و جذب مشتریان جدید می باشد . فروشگاه اینترنتی بستری مناسب برای جذب مشتریان بیشتر برای شما خواهد بود . آمار خرید اینترنتی به شکل چشم گیری در حال افزایش است نمونه های خارجی اپ فروشگاهی میتوان به سفارش اپلیکیشن فروشگاهی آمازون, ای بی, علی بابا و … اشاره کرد.

 طراحی اپلیکیشن

یکی از دلایل مهم استفاده از اپلیکیشن‌های فروشگاهی ، جذابیت خرید آنلاین هست.اپلیکیشن سامانه ای جدید برای فروش اینترنتی محصولات شما می باشد که با در کنار هم قرار گرفتن وب سایت فروشگاهی و اپلیکیشن اندروید و ios همه مشتریان مختلف را پوشش میدهد . با رشد و شدت گرفتن سریع خرید های اینترنتی و سفارشات انلاین فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت در دنیای امروز می سفارش اپلیکیشن فروشگاهی باشد با خرید اپلیکیشن فروشگاهی پاسخ گوی نیاز های جامعه امروز باشید و از رقیب های خود یک قدم جلوتر خواهید بود.

طراحی اپلیکیشن اندروید ios فروشگاهی

در ایران بازار اپلیکیشن خرید آنلاین بشدت رو به افزایش می باشد .این روزها تمایل به خرید انلاین بسیار افزایش پیدا کرده است.در حال حاضر بیش از 50 درصد از بازدید وب سایت ها از طریق گوشی موبایل انجام میگیرد و امار خرید اینترنتی از طریق فروشگاه های آنلاین روز به روز در حال افزایش است.طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی یک فاکتور مهم در افزایش فروش و موفقیت بیشتر می باشد.

افزایش سئو سایت

افزایش خرده فروشی های آفلاین و پیشرفت سریع خرید انلاین موجب شده که داشتن اپ فروش انلاین لازمه هر کسب و کاری باشد. در صورت تمایل برای حفظ و رشد جایگاه کسب و کار خود در دنیای سفارش اپلیکیشن فروشگاهی فروش انلاین با خرید اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios رقیب های خود را کنار بزنید .

خرید اپلیکیشن فروشگاهی

انسان ها با پیشرفت تکنولوژی زندگیشان به کلی عوض شده است. همه به دنبال راحتترین راه برای انجام کارهای خود هستند. شاید طراحی سایت در این زمینه بتواند کمک بسیاری کند. اما به علت گسترش گوشی های هوشمند اپلیکیشن ها طرفداران بیشتری دارند. اپلیکیشن ها برای کاربران جذابیت بیشتری دارند به خصوص جذابیت ظاهری، کار با آنها ساده تر است به علاوه برای فروشگاهی سفارش اپلیکیشن فروشگاهی که از اپلیکیشن استفاده می کند ارزش و اعتبار زیادی به همراه می آورد. اپلیکیشن ها به طور ناخودآگاه حس اعتماد کاربر را جذب می کند. به علاوه در برندینگ کمک زیادی به شما خواهد کرد.

سئو سازی سایت

پس اگر به افزایش فروش، جذب مشتری و کسب شهرت فکر می کنید باید به طراحی و خرید اپلیکیشن فروشگاهی نیز فکر کنید و آن را در برنامه کار خود قرار دهید. شرکت نوپرداز با تجربه و تخصص فراوان سفارش اپلیکیشن فروشگاهی در زمینه طراحی انواع اپلیکیشن ها به خصوص اپلیکیشن فروشگاهی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.

قیمت اپلیکیشن اندروید و IOS

عوامل زیادی هستند که در قیمت اپلیکیشن اندروید و IOS دخیل هستند که مهم ترین آن ها طرح و ایده و امکانات مورد نظر مشریان است. قطعا استفاده از امکانات حرفه ای تر در اپلیکیشن نیاز به کار و کد نویسی بیشتی دارد که به همین جهت تاثیر مستقیمی در قیمت آن خواهد داشت. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با متخصصان ما در بخش پشتیبانی شرکت نوپرداز در تماس سفارش اپلیکیشن فروشگاهی باشید.

سئو سایت تضمینی

قیمت اپلیکیشن های اندروید و ios معمولا متفاوت بوده و به دلیل نوسانات قیمت ارز نیز خرید اکانت برای انتشار اپلیکیشن های ios نیاز به برخی هزینه های اضافی نیز دارد. همکاران ما در تمامی ساعات سفارش اپلیکیشن فروشگاهی آماده پاسخگویی به سوالات و یا ثبت درخواست سفارشان شما هستند.

عوامل مؤثر در قیمت اپلیکیشن اندروید و IOS

نمی توان به راحتی قیمت یک اپلیکیشن را تعیین کرد. عوامل بسیاری هستند که در قیمت یک اپلیکیشن تأثیرگذارد. امکانات اپلیکیشن و گرافیک و پیچیدگی های طراحی آن، پیچیدگی های کدنویسی، زبان برنامه نویسی، مدت زمان تحویل پروژه، شرکت انتخابی همه در قیمت تمام شده یک اپلیکیشن تأثیرگذار خواهند بود. برای مثال طراحی اپلیکیشن IOS پرهزینه تر از طراحی اپلیکیشن اندروید است. سفارش اپلیکیشن فروشگاهی زیرا برنامه نویس مسلط به سویفت بسیار کم هستند.

سئو چیست

رشد بالای تکنولوژی سبب شد تا در کنار هر سایتی یک اپلیکیشن هم نیاز شود که امروزه به مرور زمان شاهد کم رنگ تر شدن نقش سایت ها نسبت به اپلیکیشن ها در فضای مجازی هستیم. پس ضرورت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اهمیت بالایی دارد. هر شخصی یک تلفن همراه دارد و دلیلی برای این نمی بیند که برای خرید محصولات مورد نظر خود را یا دریافت خدمات مختلف به مراکز سفارش اپلیکیشن فروشگاهی فیزیکی موجود در شهر مراجعه کند.

طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید

اپلیکیشن های اندرویدی جایگاه خاصی نزد مردم دنیا به ویژه مردم کشور ما دارند. به طوری که طبق آمار به دست آماده این پلتفرم توسط بیشتر افراد جامعه مورد استفاده قرار گرفته است. در طراحی سفارش اپلیکیشن فروشگاهی اپلیکیشن موبایل اندروید باید به این نکته توجه داشته باشید که اپلیکیشن مورد نظر از رابط کاربری خوبی برخوردار باشد و علاوه بر سرعت مناسب از محتوا جذاب و کاربردی برخوردار باشد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios

امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی علاوه بر استفاده از یک سایت به سراغ طراحی اپلیکیشن های موبایل اندروید و ios نیز رفته اند. این به آن دلیل است که با مشاهده شدن موفقیت برخی رقبا در این زمینه، سایر رقیبان نیز به این سمت سوق پیدا کرده اند. اما برای اینکه شما بتوانید با آن ها رقابت داشته باشید بایستی اپلیکیشن طراحی شده دارای امکاناتی باشد که توانایی رقابت با آن ها را سفارش اپلیکیشن فروشگاهی داشته باشید. ایجاد تفاوت، استفاده از محیط کاربری عالی و کم بودن حجم اپلیکیشن موبایل از جمله این موارد با اهمیت است.

امکانات اپلیکیشن های فروشگاهی اندروید و ios

  • افزودن محصولات به فروشگاه آنلاین
  • بررسی سفارشات مشتریان
  • ایجاد گالری عکس ها
  • امنیت بالا و رعایت نکات حرفه ای
  • پنل مدیریتی پیشرفته
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • ایجاد پروفایل برای کاربران
  • پوش ناتیفیکیشن
  • امکان ایجاد پروفایل برای کاربران
  • امکان ساخت صفحه سفارش ویژه
  • امکان استفاده از rss
  • استفاده از نقشه
  • ایجاد API ویژه
  • سرویس های اپلیکیشن
  • ساخت کیف پول برای کاربران
  • امکان ایجاد وبلاگ

و سایر خدمات اختصاصی اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه دنیای اپلیکیشن ها دائما در حال رشد هستند و افردا زیادی برای پیشرفت کسب و کارشان و فروش بیشتر محصولات علاوه بر سایت روی به آن ها آورده اند. همچنین خدمات پشتیبانی شرکت نوپرداز در این زمینه شامل یک سال پشتیبانی رایگان سایت و اپلیکیشن بوده و همچنین رفع باگ ، موارد امنیتی برنامه و مشکلاتی از این قبیل نیز توسط تیم پشتیبانی شرکت به سرعت انجام خواهد سفارش اپلیکیشن فروشگاهی شد.

گروه طراحی سایت

همچنین شما می توانید جهت سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در تمامی ساعات اداری پاسخگوی سوالات و پیشنهادات شما مشتریان سفارش اپلیکیشن فروشگاهی گرامی هستند. ما تلاش داریم تا اپلیکیشن فروشگاهی مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیتی مناسب ارائه دهیم.

تعرفه و قیمت اپلیکیشن ووکامرس

طراحی اپلیکیشن اندروید نسبتاً ارزان تر از طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می باشد . تعیین قیمت برای یک اپلیکیشن فروشگاهی مانند اپلیکیشن دیجی کالا که از نسخه ی اندروید و اپل پشتیبانی کند سفارش اپلیکیشن فروشگاهی به امکانات درخواستی و قابلیت های این اپلیکیشن بستگی دارد.

قیمت طراحی سایت

هر چند پشتیبانی و طراحی پنل و دسته بندی ها و سفارشات کاربران به صورت کامل ارائه می شود اما اینکه بخواهید درگاه بانکی مطمئن و حرفه ای داشته باشید و دست و بال طراحان و پشتیبانان اپلیکیشن شما در ارائه ی هر چه بهتر خدمات و امکانات باز باشد حتما باید سر کیسه را شل کنید و منتظر نتایج خوبی در کسب و کار و درآمد خود باشید. البته این را هم بدانید که ملاک اصلی در سفارش اپلیکیشن فروشگاهی طراحی یک اپلیکیشن موفق و حرفه ای هزینه ی بالا نبوده و کیفیت مهم ترین رکن طراحان امروزی می باشد.

اپلیکیشن مشابه اسنپ مارکت و اسنپ فود تبریز

اسنپ مارکت دارای دو نسخه موبایلی اندروید و آیفون می باشد که می توانید آن را از صفحه وب سایت خودش، کافه بازار، اپ استور یا سیب اپ دانلود نمایید. این اپلیکیشن برای تمام نقاط شهر قابل استفاده بود و مشتریان می توانند به صورت آنلاین محصول مورد نظر را با استفاده از اپلیکیشن و از طریق هایپراستار سفارش دهند. با توجه به سابقه پیشین این شرکت باید گفت فقط انتظار موفقیت سفارش اپلیکیشن فروشگاهی از اسنپ مارکت را باید داشت.

انتشار در مارکت های اپلیکیشن

  • برای اینکه کاربران از وجود اپلیکیشن شما با خبر شوند می توانید آن را در یک مارکت قرار دهید تا بتوانند از وجود آن مطلع شده و آن را دانلود نمایند.
  • معروف ترین مارکت ها گوگل پلی در سیستم عامل اندروید و اپ استور در ios هستند.
  • اما مارکت ایرانی نظیر بازار و مایکت نیز وجود دارند .
  • البته باید به محدودیت های ios مزیت های اندورید در ایران توجه کنید.

فاکتورهای مهم برای موفقیت در اپلیکیشن های مختلف :

  • رابط کاربری زیبا و کاربر پسند
  • حجم مناسب نسبت به کارایی
  • لوگوی جذاب
  • عدم افزونگی برای کاربر
  • امکانات بیشتر نسبت به رقبا

همچنین یک پنل مدیریتی قدرتمند با تمامی جزییات و امکانات برای آن بسازیم. در جلسات آخر نیز پروژه را روی سرور واقعی پیاده سازی کرده و به شما یاد میدهیم چگونه کدهای مربوط به بخش سرور سفارش اپلیکیشن فروشگاهی و دیتابیس ها را از لوکال هاست به سرور واقعی منتقل کنید.

چگونه طراحی سایت کنیم

ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : سفارش اپلیکیشن فروشگاهی, نویسنده : amir aami بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:02

قیمت لوله در شهریار

قیمت لوله در شهریار انواع لوله لوله‌ها به صورت کلی با قطر خارجی، ضخامت دیواره‌ی لوله و شاخص تعیین می‌شوند. برای اندازه‌گیری قطر داخلی لوله، باید ابتدا قطر خارجی لوله و ضخامت آن را به دست آورد.

قیمت لوله در شهریار

لوله‌ها، از متریال و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. فلز، آلیاژ، سرامیک، فایبرگلاس، بتن و پلاستیک از عمده‌ترین جنس‌های انواع لوله هستند. انتخاب نوع و جنس لوله برای مصرف‌کنندگان باید با توجه به پروژه‌ی مورد نظر صورت پذیرد. انتخاب جنس لوله به عوامل مختلفی از جمله طراحی فشار و دما، هزینه‌ها و موارد دیگری بستگی خواهد داشت.

در مورد لوله بیشتر بدانید

از لحاظ طولی، لوله‌ها دارای ابعاد مختلفی هستند که با توجه به نوع کاربرد، از لوله‌های بلند یا لوله‌های کوتاه استفاده می‌شود. موارد متعددی هستند که برای انتخاب لوله در یک سیستم انتقال سیّال در نظر گرفته می‎شوند. این موارد عبارتند از:لوله‌ها با توجه به جنس‌های متنوع در انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. هر کدام از لوله‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، دارای کاربردهای مختلفی در صنعت و ساختمان سازی هستند.

لوله اسپیرال

لوله‌ی اسپیرال، از ترکیباتی مانند فولاد، الیاف کربن و پلی اتیلن ساخته شده و دارای کاربردهای زیادی است. لوله‌های اسپیرال، شکل مارپیچی‌ دارند و در ساخت آن‌ها از ورق فلزی با ضخامت‌های مختلف استفاده شده است. در فرآیند تولید این محصول، ورق‌های فلزی با عبور از غلتک‌هایی با درزهای حلزونی، به شکل لوله در می‌آیند و نقاط اتصال صفحات، به وسیله‌ی جوش‌های زیر پودری دوگانه به یکدیگر متّصل می‌شوند.

کاربردهای لوله اسپیرال

از مهمترین کاربردهای لوله‌ی اسپیرال می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. انرژی حرارتی
  2. آب و فاضلاب
  3. صنایع شیمیایی
  4. صنعت گرمایشی
  5. صنعت برق
    و … شما می‌توانید با مراجعه به صفحه قیمت لوله اسپیرال، از روند تغییراتی قیمت این محصول آگاه شوید.

دو استاندارد برای تعیین ضخامت لوله وجود دارد:

دبی و فشار سیال
نوع و میزان خورندگی سیال
شرایط آب و هوایی محیط
محل قرارگیری لوله (روکار یا توکار بودن لوله)
میزان ارتعاشات موجود در سیستم لوله‌کشی
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : قیمت لوله در شهریار, نویسنده : amir aami بازدید : 189 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:22

قیمت ورق در همدان

قیمت ورق در همدان

قیمت ورق در همدان : با توجه به اینکه ورق همدان دارای انواع مختلفی می باشد و در صنایع متفاوتی کاربرد دارد قیمت ها نیز متفاوت خواهد بود. درست است که بهترین راه خرید ورق همدان خرید از نماینده های رسمی
فروش است. اما عوامل زیر نیز می تواند بر قیمت ورق همدان تاثیر بگذارد. وجود کارخانه تولید در شهری که قیمت ها پایین تر اعلام می شود. رقابتی بودن بازار در یک منطقه خاص تنوع ورق های تولیدی این کارخانه
 داخلی و خارجی تاثیر بسزایی در کاهش قیمت ها دارد انحصار و عدم حضور رقبا در بازار. میزان هزینه های حمل و نقل را نیز باید در قیمت ها لحاظ کرد. نوسانات مواد اولیه و قیمت ها در بورس نیز می تواند از دیگر
دلایل باشد. با توجه به اینکه در همدان کارخانه های تولید ورق گالوانیزه وجود دارد افزایش های چشمگیری پیدا نمی کند. و با توجه به حضور کارخانجات قابت اصلی بین کارخانجات می باشد.

قیمت ورق در همدان

قیمت ورق همدان فولاد با توجه به رقابتی بودن بازار در یک منطقه خاص تنوع ورق های تولیدی این کارخانه داخلی و خارجی تاثیر بسزایی در کاهش قیمت ها دارد انحصار و عدم حضور رقبا در بازار. میزان هزینه های حمل و
 نقل را نیز باید در قیمت ها لحاظ کرد. نوسانات مواد اولیه و قیمت ها در بورس نیز می تواند از دیگر دلایل باشد. با توجه به اینکه در همدان کارخانه های تولید ورق گالوانیزه وجود دارد افزایش های چشمگیری پیدا نمی
کند. و با توجه به حضور کارخانجات قابت اصلی بین کارخانجات می باشد.

قیمت ورق سیاه همدان

ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : قیمت ورق در همدان, نویسنده : amir aami بازدید : 158 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:06

خرید پرینتر سه بعدی در کرمانشاه

خرید پرینتر سه بعدی در کرمانشاه

خرید پرینتر سه بعدی در کرمانشاه با پیشرفت تکنولوژی چاپگر های سه بعدی ، موارد استفاده از آن ها نیز گسترده تر شده است. این به گونه ای است که در ابتدای اختراع پرینتر های 3 بعدی ، از آنها فقط در ساخت نمونه های کوچک و یکبار مصرف استفاده می شده است.

خرید پرینتر سه بعدی در کرمانشاه

  1. محصولات مصرفی نظیر کیف ، کفش ، اکسسوری ها ، عینک و زیور آلات ، مبلمان و ...

  2. ساخت اعضای مصنوعی بدن

  3. ساخت ماکت لوازم و ابزار مشابه اصلی در صحنه های فیلم و سریالی (برای کاهش هزینه ها)

  4. لوازم پزشکی ، دندان پزشکی و دام پزشکی

  5. محصولات صنعتی نظیر قطعات مونتاژی دستگاه ها

  6. تکرار آثار باستانی

  7. بازسازی فسیل ها با قدمت و اندازه های مختلف

  8. بازسازی شواهد و مدارک در آسیب شناسی پزشکی قانونی

  9. مدل ها و ماکت های معماری در مقیاس های مختلف

ساخت نمونه‌های اولیه با چاپ سه‌بعدی با سرعت بالایی انجام می‌شود

فرایند ساخت سریع (Rapid Manufacturing) هم مانند مدل‌سازی سریع از نتایج به‌کارگیری چاپ سه‌بعدی محسوب می‌شود. شرکت‌ها با استفاده از این روش محصولات با تیراژ محدود یا عمر عملکردی پایین را با سرعت بالا تولید می‌کنند. همین فرایندهای تولید و مدل‌سازی سریع باعث می‌شوند تا تجهیزاتی پیشرفته مانند ربات‌ها هم قابلیت تولید با چاپ سه‌بعدی را داشته باشند. امروزه بسیاری از ربات‌ها به‌صورت کامل با چاپ‌گر سه‌بعدی ساخته شده و درنهایت تنها حسگرها و موتور الکتریکی روی آن‌ها نصب می‌شود. چنین رویکردی موجب ساخت محصولاتی ارزان‌تر با فرایند سریع‌تر خواهد شد.

ربات چاپ سه بعدی

خودروسازان از سال‌ها پیش چاپ سه‌بعدی را به فرایندهای طراحی و تولید خود اضافه کرده‌اند. آن‌ها قطعات مصرفی، ابزارها، قید و بندها و حتی محصولات مخصوص مصرف‌کننده را با این فرایند تولید می‌کنند. چاپ سه‌بعدی امکان تولید بسیار سریع را فراهم می‌کند که موجب کاهش انبارداری خودروسازها و کوتاه شدن چرخه‌های تولید شده است. عاشقان صنعت خودرو در سرتاسر جهان از چاپ سه‌بعدی برای بازسازی و نوسازی خودروهای قدیمی و کلاسیک استفاده می‌کنند. 

ربات چاپ سه بعدی

بوئینگ از سال‌ها پیش از قطعات تولیدشده با چاپ سه‌بعدی در هواپیماهای خود استفاده می‌کند. در سال ۲۰۱۵ تخمین زده می‌شد که آن‌ها بیش از ۲۰ هزار قطعه‌ی تولیدشده با چاپ سه‌بعدی در هواپیماهای خود دارند.در نمونه‌های متعدد شاهد زنده شدن مجدد خودروهایی هستیم که بسیاری از قطعات آن‌ها دیگر تولید نمی‌شوند.

جواهر چاپ سه بعدی

امروزه جواهرآلات هم به‌کمک چاپ سه‌بعدی تولید می‌شوند. جواهر سازان با دو روش از چاپ سه‌بعدی برای ساخت جواهر استفاده می‌کنند. روش اول محصول نهایی را به‌صورت مستقیم با چاپ سه‌بعدی Metal Powder Bed Fusion تولید می‌کند. در روش دوم، ابزارهای مورد نیاز مانند قالب ریخته‌گری با استفاده از چاپ سه‌بعدی تولید می‌شوند و محصول نهایی به‌کمک آن‌ها ساخته می‌شود.

تکنولوژی پرینتر های سه بعدی

اولین قدم در تکنولوژی این پرینترها تولید مدل دیجیتالی است.با نرم افزارهای مختلف میتوان مدل را طراحی کرد و به صورت سه بعدی اسکن کرد.زمانی که تصویر سه بعدی ایجاد میشود،تصوی را به لایه های مختلف تقسیم کرده و به چاپگر انتقال میدهیم.چاپگر بعد از اینکه اطلاعات را دریافت کرد با استفاده از موادی که به ورودی دستگاه مانند پلاستیک ، فلزات، سرامیک ها و شن و ماسه داده شده لایه ها را چاپ میکند و این تا زمانی که تصویر نهایی شکل بگیرد ادامه پیدا میکند.

انواع تکنولوژی‌های پرینتر سه بعدی

در پرینترهای سه بعدی نوع تکنولوژی استفاده در آنها به چند دسته تقسیم میشوند.این تکنولوژی با توجه به پیشرفت آنها در حال تغییر هستند.

1.تکنولوژی (Setereo Lithography Aparatus) SLA

یک روش قدیمی ساخت افزایشی است که در حال حاظر در پروژه های مختلف استفاده میشود.روش این پرینتر در اثر سرد شدن مایع باعث تولید شی سه بعدی میشود. کیفیت و مدت زمان آن بستگی به پرینتر دارد.در روش SLA به علت پایین بودن هزینه و کوتاه بودن زمان پرینت در نمونه سازی کاربرد بسیار دارد و کمتر برای مصارف خانگی استفاده میشود.تکنولوژی SLA یکی از روش های قدیمی پرینتر سه بعدی میباشد که امروزه همچنان بسیاری از کمپانی ها برای نمونه سازی استفاده میکنند.

2.تکنولوژی (Digital Light Processing) DLP

این تکنولوژی مشابه تکنولوژی SLA میباشد و تنها تفاوت اصلی این دو منبع نور انها میباشد. در این روش لایه ها در یک لحظه شکل میگیرند و در نتیجه زمان چاپ سریع تری نسبت به تکنولوژی SLA دارند.در این تکنولوژی هزینه پایین میباشد.

3.تکنولوژی (Fused deposition modeling) FDM

با استفاده از تکنولوژی FDM می توانید مدل های مفهومی را چاپ کنید.در این روش ساخت اشکال پیچیده امکان پذیر است و همه قسمت های چاپ شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند.تکنولوژی FDM در صنایع مختلفی از جمله صنایع خودرو سازی و کمپانی های مواد غذایی استفاده میشود.

4.تکنولوژی (Selective Laser Sintering) SLS

فناوری SLS مشابه SLA میباشد تفاوت ان ها این است که در این روش به جای مایع از پودر استفاده میشود.هزینه این روش بالا است و علت این گرانی لیزرهای قدرت بالا در این پرینترها میباشد و کمتر برای مصارف خانگی استفاده میشود.

خرید سی ان سی چوب

خرید سی ان سی چوب چوب یکی از معروف ترین مواد روی زمین است. چرا؟ زیرا باید از آن برای ساختن بسیاری از محصولات استفاده کنیم. در این مقاله درباره سی ان سی چوب با شما صحبت خواهیم کرد.  برای خواندن مطالب مشابه اینجا کلیک کنید.

خرید پرینتر سه بعدی

به دنبال خرید پرینتر سه بعدی هستید؟ برای کسب و کارتان به خرید پرینتر سه بعدی نیاز دارید؟ ما در این مقاله راهنمایی های لازم را درباره پرینتر سه بعدی برای شما قرار داده ایم. پس با ما همراه باشید. برای اطلاع بیشتر از مقاله به اینجا کلیک کنید.

5.تکنولوژی (Selective laser melting) SLM

این فناوری شبیه تکنولوژیSLS میباشد. کاربرد این فناوری در تولید قطعات با اشکال پیچیده میباشد.منبع انرژی فناوری SLM پرتو لیزر کیفیت بالا میباشد که باعث ذوب شدن پودر فلزی میشود. بیشترین کاربرد این فناوری در ارتوپدی و صنعت هوافضا است.از معایب این روش میتوان به گران بودن و کند بودن آن اشاره کرد. صنعت هوافضا و ایمپلنت های پزشکی از این فناوری استفاده میکنند.

6.تکنولوژی (Electronic Beam Melting) EBM

یکی دیگر از روش های ساخت افزایشی برای قطعات فلزی فناوری EBM میباشد.این روش مانند فناوری SLM ماده اولیه به شکل پودر میباشد و تفاوت این روش با فناوری SLM منبع انرژی میباشد که در تکنولوژی EBM منبع انرژی پرتو الکترون میباشد.

7. تکنولوژی (Laminated object manufacturing) LOM

یکی از پر سرعت ترین روش های نمونه سازی فناوری LOM میباشد. در فرآیند LOM لایه ها در اثر فشار و گرما ذوب میشوند و با لیزر کنتر میشود و سپس به شکل مورد نظر در می آیند.هزینه چاپ در این فناوری پایین میباشد.در تکنولوژی LOM پرینت قطعات بزرگ امکان پذیر است.

 

seo tech...
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : خرید پرینتر سه بعدی در کرمانشاه, نویسنده : amir aami بازدید : 135 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:02

خرید سی ان سی چوب در تبریز

خرید سی ان سی چوب در تبریز

خرید سی ان سی چوب در تبریز : برای تهیه ی دستگاه cnc چوب تبریز بهتر است اطلاعاتی راجع به سی ان سی ها، نحوه ی کار آن ها و علت وابستگی صنایع چوب به این دستگاه داشته باشید. دستگاه سی ان سی چوب در دهه هفتاد
میلادی وارد عرصه ی صنعت شد و به سرعت تبدیل به یکی از بهترین ابزار های صنعت چوب شد سی ان سی مخفف Computer Numerical Control به معنی دستگاه کنترل عددی است.علت این نامگذاری را باید بدانیم.
دستگاه سی ان سی چوب توسط نرم افزار مربوط، دستور عملکرد میگیرد.بنابراین طرح و نقش مورد نظر را وارد نرم افزار میکنید و دستور اجرا میدهید.بنابراین این دستگاه بدون دخالت دست و توسط نرم افزار مدیریت میشود.
از دستگاه سی ان سی چوب برای منبت کاری، معرق کاری، برش و سوراخ کردن چوب استفاده میشود. امروزه در صنعت نجاری، به دلایل بسیار زیادی به دستگاه سی ان سی چوب نیازمندیم و میتوانیم به عنوان یک دستگاه
چند کاره از آن استفاده کنیم.از جمله دلایلی که به آن وابسته هستیم دقت بالا در انجام کارها و ظرافت و دقت بسیار آن است.اما این تنها ویژگی مثبت این دستگاه نیست و ما را از سنگ زدن، ساب زدن و مجموعه فعالیت
های بعد از برش بی نیاز میکند و به جرات میتوان گفت یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار صنعت نجاریست و مشاغلی که تجربه ی استفاده از دستگاه سی ان سی چوب را دارند وابستگی کیفیت بالای کار به این دستگاه
مانا سی ان سی را تضمین میکنند.

سطح انتظار ما در دستگاه سی ان سی چوب چقدر باشد؟

[caption id="attachment_6394" align="alignnone" width="300"]خرید سی ان سی چوب در تبریز خرید سی ان سی چوب در تبریز[/caption]

 

در مطالب قبل در مورد کاربرد دستگاه سی ان سی صحبت کردیم و به مدل های مختلف آنها برای کار روی متریال های مختلف اشاره کردیم. حقیقتاً دستگاه‌های CNC در زمره بهترین دستگاه های صنعتی قرار می‌گیرند که نمونه های خانگی
و رومیزی آنها وجود دارد. اما این دلیل نمی‌شود که استفاده از آنها تضمین کننده درآمد شما باشند. اگر به فکر پول درآوردن هستید، اول باید محصولی تولید کنید که مشتریان نیاز داشته باشد.

کارگاه تولید تخته های چوبی

شاید پیش خودتان فکر کنید که برش دادن تخته‌های چوبی نیاز به دستگاه سی ان سی چوب ندارد. بله ما هم با این نظر شما موافق هستیم، اما به هر حال شما به دنبال مزیت رقابتی و متفاوت بودن نسبت به بقیه هستید. تخته ها
متفاوت هستند و کاربرد آنها هم با یکدیگر متفاوت است. یک تخته نازک می تواند نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ویلاهای چوبی داشته باشد. میتوان روی تخته های چوبی حکاکی هایی انجام داد که تحت عنوان کابینت آشپزخانه
یا کمد دیواری از آنها استفاده کرد. این تخته ها معمولاً پر مصرف هستند و بازاریابی آنها ساده تر است.

کارگاه خانگی با دستگاه CNC چوب کوچک

اگر پول ندارید، دستگاه سی ان سی کوچک بخرید! قرار نیست که همیشه کسب درآمد شما با درآمد چند میلیون تومانی در ماه شروع شود. می توانید گام اول کارگاه خود را با رفتن به سراغ دستگاه فرز cnc کوچک بردارید و بعد از آن گزینه

 

[caption id="attachment_6396" align="alignnone" width="295"]کارگاه خانگی با دستگاه CNC چوب کوچک کارگاه خانگی با دستگاه CNC چوب کوچک[/caption]

 

های دیگر را امتحان کنید. در یک کارگاه خانگی می توان عروسک چوبی درست کرد، می توان جعبه کوچک برای دستمال کاغذی یا حتی جعبه کوچک جواهرات درست کرد، می توان تخته شطرنج یا تخته بازی درست کرد، می توان جعبه
خرید سی ان سی چوب در تبریز بازی درست کرد. بنابراین در خرید دستگاه سی ان سی چوب حتماً هدف نهایی را در نظر بگیرید تا این انتخاب در طول فعالیت به شما کمک کند.

کارگاه کوچک لوازم تزئینی

خانواده ها به اندازه ای که برای خرید یک عروسک چوبی ۲۰ هزار تومانی فکر می کنند، برای خرید لوازم ۱۰ هزار تومانی فکر نمی کند و معمولا لوازم ارزان تر را خیلی راحت تر می خرند. گاهی استفاده از یک دستگاه رومیزی در یک کارگاه
خانگی به حدی برای شما منفعت دارد که دستگاه های سی ان سی بزرگ چنین ظرفیتی ندارند. در بستر اینترنت و در گوشه کنار دنبال الگوهای مختلفی برای لوازم تزیینی بگردید. گردنبند های عاشقانه درست کنید و لوازم را با وسایل
مختلف تزئین کنید. این لوازم خیلی راحت تر فروش می‌روند و حتی به عنوان تبلیغات هم استفاده میشوند.

خرید سی ان سی چوب

تقریباً همه ما به شکل های مختلف از سرویس مبلمان استفاده کرده‌ایم و بدون استثنا بعد از مدتی قطعات چوبی آنها شکسته شده و نیاز به تعمیر دارند. این یعنی یک خانواده با خرید یک دست سرویس مبل، از خرید یک مدل جدید آنها
بی نیاز نمی شوند. اگر سرمایه کافی دارید و می توانید یک دستگاه سی ان سی بزرگ خرید، حتماً روی راه اندازی کارگاه برای تولید سرویس مبلمان فکر کنید. سرویس مبلمان بسیار متنوع هستند و شما اگر در طراحی آنها خلاقیت داشته
باشید، به اندازه کافی مشتری خواهید داشت.

کارگاه تولید لوازم اداری با دستگاه سی ان سی چوب

اگر برای چند دقیقه در یکی از ادارات ایران یا حتی در یکی از بانک‌ها بچرخید، متوجه می شوید که اکثر وسایل آن ها از جنس چوب هستند و آمار استهلاک بالایی هم دارند. این وسایل شامل میز چوبی، صندلی چوبی، کمدهای دیواری چوبی،

 

[caption id="attachment_6395" align="alignnone" width="300"]تولید لوازم اداری با دستگاه سی ان سی چوب تولید لوازم اداری با دستگاه سی ان سی چوب[/caption]

 

تابلو اعلانات چوبی، و میز پذیرش می شوند. شما اگر استعداد کافی در زمینه طراحی داشته باشید و بتوانید از این توانایی خود در کنار دستگاه سی ان سی چوب استفاده کنید، کسب در آمد و در آوردن پول برای شما چندان سخت نیست.
حتی می توانید در کنار شرکت های بزرگ فعالیت کنید و بخشی از کار آنها را انجام دهید.

تولید و حکاکی تابلو چوبی

تولید یک تابلو چوبی با اشعار زیبا و جذاب، تولید تابلوهای چوبی از چهره افراد مختلف، تولید تابلوهای چوبی با آیات، تولید تابلو های چوبی با چهره خود فرد و تولید تابلوهای چوبی مناسبتی برای مسابقات مختلف زمینه های دیگری هستند
که شما می توانید به فکر کسب درآمد با دستگاه CNC چوب باشید. البته این تابلو ها از جمله موارد پیچیده برای کار با دستگاه سی ان سی محسوب می شوند و باز هم شما باید در زمینه طراحی برای این دستگاه‌ها تبحر داشته باشید.

کارگاه تولید سرویس خواب و سیسمونی

هر زمانی که بچه ای متولد می شود، خانواده به فکر خرید سیسمونی برای آنهاست. سیسمونی شامل تخت خواب کودک، کمد کودک، کمد لباس کودک، گهواره کودک و بسیاری از لوازم جانبی چوبی دیگر می‌شوند. این ابزار ها پرمصرف هستند
و آمار فروش آنها بالاست. از طرف دیگر دستگاه سی ان سی چوب این ظرفیت را به شما می دهد که نمونه های مختلف و متنوعی از آن‌ها تولید کنید و خیلی راحت تر بفروشید. فقط سعی کنید که به عنوان تکنسین دستگاه CNC (تکنسین
مانا سی ان سی دستگاه تراش cnc به چه مهارت‌هایی نیاز دارد) به اصول اولیه پایبند باشید و به شکل مناسب از آن استفاده کنید.

خرید پرینتر سه بعدی

حتماً برخی از آباژور های چوبی را دیده اید که با چهره فرد یا حتی با چهره دو نفر مانند زن و شوهر تزیین شده است. این ابزار ها جذابیت دارند و خانواده ها استقبال بیشتری از آنها می کنند. شما هم به کمک دستگاه سی ان سی چوب
می توانید تولید کننده این ابزارها باشید. البته باید در طراحی چهره افراد و تبدیل کردن آن به طرح‌های مختلف تبحر داشته باشید تا بتوانید در این زمینه کار کنید.

توانایی مدیریت طرح های پیچیده و الگوهای سه بعدی

با وجود دستگاه cnc پنج محور، به راحتی می توان شکل ها و طرح های پیچیده را ماشینکاری کرد. این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشند: بخش هایی از سیستم های هیدرولیک، محفظه پمپ آب، محفظه جعبه دنده، چرخ دنده،
قالب تزریق، تجهیزات نفت و گاز، تجهیزات انتقال خون یا تجهیزات پزشکی و بسیاری دیگر. بنابراین عملاً در بکارگیری این دستگاه‌ها محدودیت خاصی وجود ندارد. البته باید این حقیقت را هم بپذیریم که این دستگاه ها کاربرد چندانی در
برش های ساده ندارند و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیستند.

دقت بالاتر در ماشینکاری

استفاده از فرز cnc پنج محور به این معنی است که تنظیمات دستی دستگاه به حداقل رسیده و ماشینکاری هم با چند محور و در چند جهت مختلف انجام می شود. این شرایط به این معنی است که دستگاه توانایی کار در حوزه‌های مختلف
را دارد و میزان خطا در عملیات آن به حداقل رسیده است. بنابراین نسبت به نمونه های سه محور و چهار محور، سطح دقت بسیار بالاتری از خود نشان می دهد و برای حوزه‌های حساس استفاده می شود.

برشکاری و فرزکاری سریعتر

دستگاه فرز سی ان سی ۵ محور برای حذف و برداشتن سخت ترین مواد به سرعت بالا و بازدهی فوق العاده طراحی شده است. این دستگاهها در نسخه ۴ + ۱ به شکلی هستند که به طور همزمان نمی‌تواند محورها را به کار بگیرد و باعث
کاهش چشمگیر زمان برشکاری شود. این منجر به بالا رفتن راندمان و ثبات بیشتر در ماشینکاری می شود.

ماشین کاری بهتر

استفاده از دستگاه ۵ محور با کیفیت مکانیکی بالا این امکان را به ما می‌دهد که صاف کردن سطوح را با کیفیت بالا و با دقت ثابت انجام دهیم. در حقیقت تعداد محورها از لرزش دستگاه جلوگیری می کند و اپراتور هم نیازی به تنظیمات
مکرر دستگاه ندارد. با انجام یک باره آماده سازی دستگاه، کیفیت نهایی برش در سطحی خواهد بود که بلافاصله می توان قطعه کار را بسته بندی کرد و به بازار فرستاد.

صرفه جویی قابل توجه در زمان با وجود فرز سی ان سی ۵ محور

با توجه به افزایش هزینه های نیروی انسانی، نبود نیروی انسانی آموزش دیده و همچنین نیاز به افزایش بهره وری کارخانه، توجه به نرخ بازدهی و هزینه نیروی انسانی بسیار مهم تر شده است. به لطف تنظیمات همه جانبه ای که در
دستگاه فرز سی ان سی ۵ محور انجام میشود، اپراتورها برای عملیات بعدی مجبور به تنظیمات مجدد و به کارگیری قطعات جدید نیستند. در عوض آنها می‌توانند روی مدیریت دستگاه های دیگر متمرکز شوند و از این رو بهره وری کارگاه
افزایش یابد.

 

منبع : مانا سی ان سی مرکز فروش دستگاه های سی ان س

 

seo tech...
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : خرید سی ان سی چوب در تبریز, نویسنده : amir aami بازدید : 127 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:40

قیمت تیرآهن در اهواز

قیمت تیرآهن در اهواز

قیمت تیرآهن در اهواز کاربرد تیرآهن IPE محصول نامبرده یکی از مهم ترین پروفیل های ساختمانی است و کاربردهای متنوعی در صنعت، ساختمان و پروژه های عمرانی بصورت ستون، خرپا، نعل درگاه، تیر در پوشش سقف‌ها و پل‌های لانه زنبوری نیز دارد. و اما تیر آهن های وارداتی نیز عبارتند از : تیرآهن های کشورهای، چین، ترکیه ( که در وزن های سبک و سنگین در بازار ایران موجودند ) اسپانیا، لهستان، کره و روسیه.تیر آهن معمولی و ولی استاندارد I صورت در جمهوری اسلامی ایران موجود هست . 

قیمت تیرآهن در اهواز

با دقت به توضیحات داده شده در ابتدا با تبدیل تیر آهن ساده به آشیانه زنبوری مدول دوران و ممان اینرسی بازه تیر آهن بیشتر خواهد شد و هم در گام دوم , ایستادگی خمشی تیر آهن هم بیشتر می‌گردد . در سود یک تیر آهن با طول بیشتر قوی‌تر و هم‌وزن نسبت به تیر آهن حیاتی خوا‌هیم داشت .

تیرآهن INP

تیرآهن I صورت طبق استاندارهای روسیه و چین ساخته می شود و ضخامت پر و بال این تیر آهن با مسافت دریافت کردن از جان تیرآهن کمتر می شود .این تیر آهن مبتنی بر استانداردهای اروپا ساخت شده و ضخامت بال و پر آن اثبات هست .

تیرآهن IPB

تیرآهن H صورت یا این که تیر آهن‌های عریض خیس به نحوی میباشند که در آنان ارتفاع بال‌ها نسبت به تیر آهن‌های IPE بیشتر شده‌است .

نکته :

نشانه L نشان دهنده سبک بودن تیر آهن و نماد V نشان دهنده سنگین وزن بودن تیرآهن می باشد.مثلا IPBV نشان دهنده ی تیرآهن های عریض وتیر آهن سنگین وزن و IPBL نشان دهنده ی تیر آهن های عریض سبک است .

قیمت استیل

تیرآهن یک کدام از مهم‌ترین مشخصات و اجزای یک ساختمان است و همانگونه که پیش از این نیز گفته شد , تیر آهن ها داری سه دسته استاندارد جهانی می‌باشند . این استاندارد ها در هنگام خرید تیرآهن بایستی به سمع خریدار رسد .

خرید فولاد 

خرید فولاد .فولاد (Steel) آلیاژی از آهن است که درصد وزن کربن آن بین 0.002 تا 2.1 است. به زبان ساده فولاد را میتوان آلیاژی دانست که آهن عنصر پایه و کربن عنصر آلیاژی اصلی آن باشد گرچه یک فولاد تماماً ازآهن و کربن تشکیل نشده و ساده ترین نوع فولادها نیز عناصر آلیاژی دیگری در کنار این دو عنصر به همراه دارند.

تعریف تیر آهن‌های آشیانه زنبوری

عامل نام‌گذاری تیرآهن های لانه زنبوری این است که تکوین این تیرآهن ها بعداز عملیات ( برش دادن و مجدد جوش دادن ) و کامل شدن پروفیل به طریق آشیانه ی زنبور و شش ضلعی است . این‌گونه تیرآهن ها در حین خویش , حفره های پوچ ( در جان ) دارا‌هستند که به آشیانه ی زنبور مشابه میباشد . به همین علت به‌این مدل تیرآهن ها آشیانه زنبوری میگویند .

انواع تیر آهن بر اساس کاربرد

از تیر آهن برای مصارف صنعتی مختلفی استفاده می شود؛ اما نقش اصلی تیر آهن در صنعت ساختمان سازی است. انواع تیر آهن بسته به نوع کاربردشان شامل موارد زیر می شود:

تیر آهن لانه زنبوری

علت نامگذاری این نوع تیرآهن به دلیل وجود حفره های تو خالی شبیه به لانه زنبور است که از داخل این حفره ها تاسیسات لوله، برق و غیره را رد می کنند. از اصلی ترین ویژگی های تیرآهن های لانه زنبوری این است که این تیر می تواند خمش و کشش بیشتری را با خیز کمتری تحمل کند. برخی از مصرف کنندگان عدم تحمل این نوع تیرآهن در محل تکیه گاه ستون را از نقاط ضعف این تیر آهن می دانند.

تیر آهن لانه زنبوری

کفی ستون این نوع تیر آهن برای متصل کردن نبشی به ستون ها استفاده می کنند که به دلیل برش و خمش مناسب به عنوان یک بستر هم می توان از آن ها استفاده کرد و از تحمل بار بالایی برخوردار است.

ستون ها

بیشتر در ساخت ساختمان چند طبقه به کار می رود که می توانید از آن به عنوان ستون استفاده کنید. در صنعت ساختمان سازی این نوع تیرآهن را طوری می سازند که از سقف طبقه بالا بیرون بزند تا بتواند این ستون را به ستون طبقات بعدی متصل کند.

قیمت تیرآهن

قیمت تیرآهن بی شک یکی از مهم ترین مواد به کار رفته در ساخت و سازها، تیرآهن می باشد. تولید تیرآهن H شکل (تیر آهن بال پهن IPB)، باعث تحول بزرگی در صنعت فولاد گردید و در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار گرفت! در این مقاله قصد داریم شما را با انواع تیر آهن ها و نکات پیرامونی آن آشنا کنیم. پس با فولاد آرکا همراه باشید.

قیمت لوله

قیمت لوله در این مقاله، فولادآرکا سعی دارد تا با ارائه مقاله ای در مورد انواع لوله های فولادی، هموطنان عزیز را در خرید لوله فولادی راهنمایی کرده و مشاوره ای کامل را به آن ها ارائه
دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید و یا در صورت نیاز می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ما در فولادآرکا تماس حاصل بفرمایید.

شاه تیر

این نوع تیرآهن، روی ستون ها با کمک پلیت ها به همدیگر اتصال داده می شوند. به این دلیل به این نوع تیرآهن، شاه تیر می گویند که مانند یک تیر افقی فولادی به ستون ها وصل می شود و می تواند تیرک های میانه هر طبقه در جای خود مستحکم نگه دارد.

تیرک های میانی

این نوع تیر آهن ها از ستون ها کوچک تر هستند که به آن تیر آهن کوچک هم می گویند. تیرک های میانی در قسمت بالا و پایین تیرها و تیرآهن ها تعبیه می شوند و می توانند فشار و نیروهای وارده را دفع و تحمل کنند.

تیرهای باریک کرومیت

این نوع تیرها از تیرک ها کوچک تر، باریک تر و طویل هستند که یک سطح نشیمن گاه دارند که صنعت ساختمان سازی روی تیر اصلی، به صورت محکم بسته می شود.

تیرآهن خرپا

این نوع تیرآهن در ساختن خرپا و تیرهای تراسی به کار می رود که با هر نوع سقفی تطابق دارند و بسیار متنوع هستند. این تیر آهن، تیرهای تراس را در کنار هم متصل نگه می دارد. از این خرپاها برای ساخت سقف انبار سوله و غیره استفاده می شود.

تیرآهن IPE

ضخامت بال این نوع از تیرآهن معمولی، از ابتدا تا انتهای بال ثابت است. این تیرآهن بر اساس استاندارد ایران و اروپا تولید میشود و در ایران هم کاربرد بیشتری دارد. مقاومت کششی تیرآهن IPE در دو جهت آن متفاوت است. به تیرآهن IPE تیرآهن نیم پهن هم گفته میشود. طول این محصول ۱۶ – ۸ متر، ارتفاع آن ۶۰۰ – ۸۰ میلیمتر و عرض آن ۲۲۰ – ۴۶ میلیمتر است.

تیرآهن INP

INP نوع دیگری از انواع تیرآهن معمولی است که برخلاف نوع قبل، ضخامت بال در آن ثابت نیست. ضخامت بال در این تیرآهن با فاصله گرفتن از محل تقاطع بال و جان، با شیب ملایمی کاهش پیدا میکند. همچنین ضخامت جان در این تیرآهن بیشتر از نوع IPE است. این تیرآهن طبق استاندارد کشور چین و روسیه تولید و به بازار عرضه میشود. طول تیرآهن INP نیز ۱۶ – ۸ متر، ارتفاع آن ۶۰۰ – ۸۰ میلیمتر و عرض آن ۲۱۵ – ۴۲ میلیمتر است.

انواع تیرآهن

یکی از انواع تیرآهن، تیرآهن لانه زنبوری یا همان تیر CPE است. حد تحمل لنگر خمشی در این تیرآهن­ بالاتر است و از آن در ستون ها، کف دیواره ها، تیغه های داخلی، اتصالات بادبند و … استفاده میشود. تیرآهن لانه زنبوری موارد ممنوعیتی نیز دارد.

انواع تیرآهن از نظر سطح مقطع

تیر لانه زنبوری یکی از مهمترین انواع تیرآهن  به عنوان مثال از تیرآهن لانه زنبوری نمیتوان به عنوان عضو باربر جانبی در قاب های خمشی استفاده کرد. همچنین استفاده از آن در دهانه های مهاربندی شده غیرمجاز است. طول تیرآهن لانه زنبوری ۱۸ – ۱۲ متر و ارتفاع آن­ نیز ۸۰۰ – ۳۰۰ میلیمتر است. این تیرآهن بسته به شکل سطح مقطع خود، میتواند از نوع معمولی یا بال پهن باشد.

مزایای تیرآهن لانه زنبوری

افزایش مدول مقطع، ممان اینرسی و مقاومت خمشی تیرکاهش وزن سازه به دلیل وجود حفرات

افزایش ارتفاع تیر

امکان عبور لوله های برق و تاسیسات از حفرات و به دنبال آن منظم شدن ظاهر سازه

معایب تیرآهن لانه زنبوری

  • جوشکاری سراسری تیر برای یکپارچه کردن آن و به دنبال آن افت خواص فولاد
  • ضعیف شدن جان تیر به واسطه کاهش سطح آن
  • کاهش استحکام برشی به واسطه وجود حفرات
  • تمرکز تنش در گوشه های حفرات
seo tech...
ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : قیمت تیرآهن در اهواز, نویسنده : amir aami بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:30

قیمت استیل در تبریز

قيمت استيل در تبريز

قيمت استيل در تبريز : انواع ورق استيل از نورد شمش هاي ريختگي استنلس استيل توليد و ساخته ميشود كه به ضخامت مورد نظر بستگي دارد ، مهمترين ورق استيل موجود در ايران ورق استيل 304 تايوان ، ورق استيل
 316 تايوان ، ورق استيل كره و ورق استيل كلومبوس آفريقاي جنوبي ميباشد.

ورق استيل در تبريز

قابل ذكر است كه ورق استنلس استيل به طور كل در مخازن و دكور بيشترين مصرف را دارد و پس از آن شامل توليد لوله استيل از ورق استيل ميباشد براي خريد و اطلاعات بيشتر با مشاوران فولادآركا در تماس باشيد .

ورق استيل آنتي فينگر

از آنجايي كه در سالهاي اخير فروش ورق استيل درتبريز مصارف زيادي پيدا كرده بنابراين در آپارتمان ها خيلي راحت در معرض تماس انگشتان هستند.براي مثال دستگيره ها و پنل هاي داخل آسانسور از اين قسم هستند
قيمت استيل در تبريز و براي اينكه اثري از تماس انگشتان روي ورق استيل نماند يك لايه محافظتي روي ورق هاي استيل كار شده است.

ورق استيل طرح دار

ورق استيل آلياژي از آهن است و مهمترين عناصر تشكيل دهنده آن آهن، كروم و نيكل مي‌باشد كه از ويژگي‌هاي آلياژ استيل مي توان به براق بودن، زيبايي، داشتن سطح صاف و صيقلي و مقاومت در برابر خوردگي اشاره
كرد. اين فلز قابليت پوليش شدن و آبكاري خوبي نيز دارند و از ضخامت كمي برخوردارند.

ورق استيل 304 :

كاربردي ترين فولاد در صنايع مختلف است كه به علت نداشتن خاصيت غيرمغناطيسي بودن به ورق استيل نگير 304 معروف ميباشد. به دليل درصد پايين كربن در ساختار خود، از قابليت شكل دهي و جوشكاري بالايي دارد.
در صنايع گوناگوني مانند : صنايع غذايي، نساجي، خودروسازي، نفت و گاز و … از آن استفاده ميشود..

ورق استيل 309 :

ورق فولاد ضد زنگ 309 در برابر خوردگي، مقاومت خوبي از خود نشان مي دهد. اين ورق نگير است و بيشترين عنصر موجود در آن كروم مي باشد. در ساخت مبدل هاي حرارتي و براي توليد قطعات مربوط به اگزوز خودرو، كوره،
قيمت تيرآهن موتور هواپيما و جت در دما و حرارت بالا كاربرد دارد.

ورق استيل 310 :

به علت داشتن كروم و نيكل بالا در برابر حرارت مقاومت خوبي از خود نشان ميدهد. در محيط هاي مايع از خود مقاومت به خوردگي نشان مي دهد.  از اين ورق براي ساخت قطعه هاي مشعل نفت، سيم جوشكاري و الكترود،
كوره پخت سيمان، قطعات كوره، مبدل هاي حرارتي و … استفاده ميشود.

ورق استيل 316 :

پس از ورق استنلس استيل 304، ورق استيل 316 بيشترين كاربرد را دارد. داشتن عنصر موليبدن، موجب افزايش استحكام و خاصيت مكانيكي در دماي بالا مي باشد. اين گريد در محيط هاي كلريدي و اسيدي مقاومت خوبي
قيمت لوله از خود نشان مي دهد. از  كاربردهاي آن مي توان به ساخت تجهيزات آزمايشگاهي، ظرف هاي شيميايي، اتصال دهنده ها و … اشاره كرد.

ورق استيل 410 :

زماني كه استحكام، چقرمگي، مقاومت به سايش و خوردگي اهميت داشته باشد، مي توان ورق زنگ نزن 410 را معرفي كرد. اين محصول براي ساخت كارد و چنگال، پيچ و مهره و پيچ گوشتي استفاده ميشود.

ما را در سایت seo tech دنبال می کنید

برچسب : قیمت استیل در تبریز, نویسنده : amir aami بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:26

آرشیو مطالب

خبرنامه